Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
Administrativ medarbejder til vagtplanlægning for læger
Administrativ medarbejder til vagtplanlægning for læger
Afdeling for Mave, Tarm- og Leversygdomme søger en engageret administrativ medarbejder der skal have ansvar for vagtplanlægning for afdelingens 95 læger samt tilknyttede HR-opgaver. Derudover skal vagtplanlæggeren varetage administrative opgaver for uddannelsesteamet på lægesiden.
Vagtplanlæggeren vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingens øvrige vagtplanlæggere, afdelingssekretariatet og den ledende lægesekretær
Jobbet består af 3 hovedopgaver:
- Styre vagtplanlægning og -opfølgning for afdelingens kirurgiske og medicinske læger i samarbejde med den ansvarlige på lægesiden.
- HR-opgaver relateret til ansættelsesforhold for læger
- Sekretariatsbistand til uddannelsesansvarlige læger i afd.
Arbejdsopgaver
- Udarbejdelse af vagtplaner
- Daglig styring af personaleforbrug, herunder sikre normtider, afspadsering, barsel og ferieregnskaber
- Optimere og vedligeholde fremmødeprofiler for lægegruppen, med henblik på sammenhæng mellem flow i aktiviteter og det antal medarbejdere, der er budget til.
- Videndele med vagtplanlæggerne i plejegruppen med udarbejdelse af fremmødeprofiler
- Registrering af sygefravær
- Ansvar for håndtering af stillingsopslag, udarbejdelse af lønaftaler og være kontaktansvarlig til CHRU. Samarbejde med øvrige vagtplanlæggere og oversygeplejerskegruppen ift. HR-opgaver
- Monitorering af eksisterende og kommende lægeressourcer
- Særskilte administrative opgaver i tæt samarbejde med uddannelsesteamet
- Koordinator mhp alt omkring alle nyansatte læger
Kompetencer
- IT-kyndig og fortrolig med Optima, SD HR- systemer, Excel og Kursusportal
- Forståelse for anvendelse af fremmødeprofiler, grundplaner og arbejdstidsplaner
- Indsigt i overenskomster og lokalaftaler for læger
- Økonomisk indsigt omkring norm- og ferietimeopgørelse
- Indsigt i og evner for visuel fremstilling og overblik
Personlige kompetencer:
- Administrativ baggrund, gerne med HR-erfaring
- Arbejder selvstændigt og administrerer egne opgaver ift. tid/deadlines
- Kommunikerer klart og entydigt både verbalt og skriftligt
- Sætter sig ind i komplekse problemstillinger
- Er fleksibel og imødekommen og samarbejdsvillig på alle niveauer
- At kunne bidrage til et positivt arbejdsmiljø og kunne arbejde på tværs
- Skal turde at gå forrest i forhold til optimering af eksisterende arbejdsgange
Om afdelingen
Afdeling for Mave-, Tarm- og Leversygdomme er en afdeling med en markant national og international profil. Afdelingen har flere højt specialiserede funktioner og rummer både medicinske og kirurgiske patientforløb, som er opdelt i separate sengeafsnit og ambulatorier. Herudover er der et stort endoskopiafsnit. Afdelingen har ca. 350 ansatte, 63 disponible senge i eget sengeafsnit, og betjener derudover kirurgisk korttidsafsnit under Akutmodtagelsen med 24 senge. Der er årligt 45.000 ambulante besøg, udskrives ca. 7.500 patienter og foretages ca. 4.500 operationer.
Ledelsen i afdelingen varetages af afdelingsledelsen, 4 ledende overlæger, 6 oversygeplejersker og 1 ledende Sekretær. Derudover 5 stabsansatte sygeplejersker og sekretærer.
Hovedaktiviteten er på Herlev-matriklen og der er dagkirurgisk aktivitet på Gentofte-matriklen. Afdelingen betjener Region Hovedstadens planområde Midt med et befolkningsunderlag på ca. 435.000 borgere.
Ansættelse
Løn- og ansættelsesforhold følger relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer om ugen. Stillingen er vagtfri.
Ansættelsesstart er den 1.januar 2024.
Ansøgningsfrist: 20. nov. 2023, med forventet ansættelsessamtale 22. november 2023
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at ringe eller komme forbi vores afdeling, hvis du har spørgsmål til stillingen. Kontakt Chefsygeplejerske Anna H Ljungberg 38689065 en mail på alju0012@regionh.dk
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital -
Kontaktperson
Lene Vibeke Klausen - Adresse
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2024 - Regionens jobnr.
252629 - Quick-nr.
456231 - Indrykningsdato
07-11-2023 -
Ansøgningsfrist
20-11-2023 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Lene Vibeke Klausen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2024 - Regionens jobnr.
252629 - Quick-nr.
456231 - Indrykningsdato
07-11-2023 -
Ansøgningsfrist
20-11-2023 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Kræftbehandling på Rigshospitalet
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
11-04-2025Ansøgningsfrist
25-04-2025 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til døgnafsnit med almenpsykiatrisk afsnit samt ældrepsykiatrisk afsnit på Psykiatrisk Center Nordsjælland
Psykiatrisk Center Nordsjælland | Dyrehavevej 48, 3400 Hilleræd
LægesekretærOpslået
11-04-2025Ansøgningsfrist
12-05-2025 -
Vil du være med til at gøre en forskel for akutte patienter – helt fra første kontakt?
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
14-04-2025Ansøgningsfrist
28-04-2025 -
Uddannet SAK/lægesekretærer søges til Hukommelsesklinikken, Herlev Hospital. Vil du være med på vores fantastiske hold? Vi leder dig som vil være med til at gøre en forskel
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
16-04-2025Ansøgningsfrist
11-05-2025 -
Teamkoordinator og sekretær til Afdeling for Kæbekirurgi
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
22-04-2025Ansøgningsfrist
06-05-2025