Fleksible vagter, masser af erfaring: Bliv social- og sundhedsassistent i Region Syddanmarks interne vikarordning
Vagtordningen Region Syddanmark leder efter uddannende social og sundhedsassistenter med passion for faget og omsorg for patienter. Vil du være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patienter og kollegaer? Så er det dig, vi leder efter!
At være vikar
At arbejde som vikar kræver en særlig grad af fleksibilitet og tilpasning. Som vikar er du ikke en fast del af en afdeling på sygehusene i Syddanmark, og din arbejdsdag kan variere meget. Antallet af ledige vagter kan svinge fra uge til uge, så vi kan ikke love dig et fast antal timer.
Det er vigtigt, at du som vikar i Vagtordningen er fleksibel og parat til at tilpasse dig. Som vikar bestemmer du selv, hvor meget du vil arbejde, og hvornår du vil holde fri. Du kan arbejde alt fra få timer om måneden til flere vagter, afhængigt af hvor mange der udbydes fra afdelingerne. Dog forventer vi, at du mindst tager én vagt hver anden måned. Vi forventer også, at du holder din kalender opdateret med rådighed, ferie og andre aktiviteter, som f.eks. arbejde ved anden arbejdsgiver. Hvis du har stillet dig til rådighed, forventer vi, at du tager de vagter, du tildeles. Du har mulighed for selv at byde ind på vagter eller oprette en områdeprofil, der matcher de områder, du ønsker vagter i.
Hvis du overvejer at blive vikar, men er i tvivl, kan du altid ringe til vores rekrutteringsafdeling på tlf. 66 13 99 18 for en snak om mulighederne. De kan kontaktes kl. 8-15 mandag til torsdag og 8-13 fredag.
Social- og sundhedsassistent i Vagtordningen
Som social- og sundhedsassistent i Vagtordningen kan du blive tilbudt vagter på somatiske afdelinger på OUH, Sygehus Lillebælt, Esbjerg & Grindsted Sygehus og Sygehus Sønderjylland samt på de psykiatriske afdelinger i Region Syddanmark (Odense, Svendborg, Middelfart, Vejle, Aabenraa og Esbjerg). Du vil arbejde i tværfaglige teams og bidrager med din faglige viden og kompetencer til at skabe et trygt miljø under patientens indlæggelsesforløb. Der vil, inden din første vagt, være en kompetenceafklaring for at få det bedste match imellem dine faglige kompetencer og de opgaver du skal udføre for en af de somatiske og/eller psykiatriske afdelinger i regionen.
Vi tilbyder
- Fleksible arbejdstider. Du bestemmer selv hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde.
- Indblik i forskellige afdelinger, specialer og patienter.
- Mulighed for at tilknytte et eller flere specifikke afsnit som favoritter.
- En masse erfaring som kan biddrage til fremtidige ansættelsesmuligheder.
- Udvikling af dine kompetencer.
- Mulighed for at hjælpe kollegaer på travle afdelinger.
- At blive en del af et team, som kæmper for at give patienterne i regionen den bedst mulige behandling, og som arbejder ud for princippet ”Rigtig vagt til rigtig vagttager”.
Vagtordningens forventninger til dig:
- Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har min. 1 års klinisk erhvervserfaring.
- Du arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse og fleksibilitet.
- Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og omsorgsfuldt.
- Du har kompetencer til at arbejde i tværfaglige teams.
- Du er fagligt nysgerrig og har lyst til at kaste dig ud i nye opgaver.
- Hvis du ønsker at tage vagter på psykiatriske afdelinger, forventer vi minimum 1 års erfaring fra sygehus psykiatri.
- Vi forventer du tager min. 1 vagt hver anden måned.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende og relevante overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation.
Læs mere om løn, tillæg og gældende arbejdstidsaftale her.
Vikarer, som skal have vagter i psykiatrien, skal være opmærksomme på at indholdet i den indhentede straffeattest i forbindelse med ansættelse i Vagtordningen, vil blive delt med Psykiatrisygehuset. Dette skyldes den retningslinje om indhentelse af straffeattester, som gælder for psykiatrien.
Ansøgning
Du ansøger via vores elektroniske rekrutteringssystem. Når du ansøger skal du vedhæfte CV, ansøgning og uddannelsesbevis. CV'et skal være et opdateret og fyldestgørende CV, der viser din erhvervserfaring samt uddannelse. Desuden skal du vedhæfte en motiveret ansøgning, hvor du beskriver dine kompetencer som er relevante for stillingen. I din ansøgning bedes du desuden oplyse navn, stilling/virksomhed og telefonnummer på to referencepersoner fra din(e) seneste ansættelse(r), som vi efter aftale må kontakte. Referencepersonen skal være en som kender dig godt og kan give supplerende oplysninger om dig.
Vi afholder samtaler løbende.
Ved spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskoordinator Marie Okkels Johansen på mail marie.okkels.johansen@rsyd.dk
Følg med på vores LinkedIn og vores Facebook profil
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH, Svendborg Sygehus & Psykiatrien i Region Syddanmark & Sygehus Lillebælt & Sygehus Sønderjylland - Adresse
J.B Winsløws Vej 11, 205 B, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Maria Illum Haugsted
maria.illum.haugsted@rsyd.dk - Stillingstyper
Social- og sundhedsassistent - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
226974 - Quick-nr.
458822 - Indrykningsdato
19-03-2024 -
Ansøgningsfrist
29-11-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×