Region Syddanmark
Sygehusvej 24, 6000 Kolding
Ambitiøs og kompetent sundhedsadministrativ medarbejder søges til bookingfunktion, Rygcenter Syddanmark - en del af Sygehus Lillebælt
Evner du koordinering og kompleksitet? Brænder du for sikring af det gode patientforløb og overholdelse af udrednings- og behandlingsgarantien?
Da vores dygtige kollega går på pension har vi brug for en fagligt stærk og topmotiveret medarbejder til vores bookingteam. Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2024 på 37 timer eller efter aftale.
Uddybende om stillingen
Sammen med dine øvrige kolleger i bookingteamet, får du en nøglerolle i at nyhenviste patienter indkaldes rettidigt til rette tilbud. Derudover medvirke til kvalitetssikring af veltilrettelagte ambulante programmer i tæt samarbejde med de medicinske teamledere.
Stillingen indebærer også opgaven som bookingkonfiguratør, hvor du får ansvar for at vedligeholde afdelingens kalendere, opgaver m.m. Endvidere brevredaktør med ansvar for vedligehold af rettigheds- og kontrolbreve samt SMS-ansvarlig.
Du bliver en del af et sekretariat med 20 dygtige og dedikerede sekretærkolleger. Sekretariatet har tæt tværfagligt samarbejde med de andre faggrupper i afdelingen, der sammen har fokus på sundhedsfaglig, organisatorisk og patientoplevet kvalitet.
Sekretariatet arbejder ud fra ’patienten først i alle opgaver’. Vi vægter høj faglighed, holdånd og godt humør. Vi går langt for servicere vores patienter, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere ud fra mottoet ’ventet og velkommen’. Du bliver en del af et miljø med stor selvstændighed, gode personaleforhold og uddannelsesmuligheder.
Du får en spændende stilling med ansvar og alsidig opgaveportefølje:
- Planlægning og booking af nyhenviste patienter til det medicinske speciale
- Medansvarlig for, at de ambulante programmer er veltilrettelagte og ressourcerne udnyttes optimalt
- Løbende kvalitetssikre de ambulante programmer og handle relevant herefter, under hensyntagen til, at patienterne bookes til rette tilbud og effektiv ressourceudnyttelse
- Bookingkonfiguratør: Opsætter og vedligeholder afdelingens bookingmodul, udruller kalendere m.m.
- Brevredaktør: Kendskab til regionens brevkoncept, ansvarlig for at patienterne modtager korrekte rettighedsbreve, opsætning af afdelingsspecifikke breve i henhold til regionens retningslinjer
- SMS-ansvarlig: Opsætning af afdelingsspecifikke SMS’er i henhold til regionale retningslinjer
- Indberette ventetider
- Deltage i relevante mødefora, fx driftstavlemøder
- Videreformidle relevant information og viden til kolleger
- Telefonbetjening
Jobbet kræver en bred vifte af faglige og personlige kompetencer, blandet andet at du:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, gerne med erfaring fra en lignende funktion
- Kendskab til forløbstankegangen, bl.a. lovningen om patientrettigheder, hurtig og klar besked samt udrednings- og behandlingsgarantien, korrekt registrering jf. gældende retningslinjer
- Erfaring med Bookplan og EPJ
- Evner koordinering og har det logitiske overblik - også når tingene går stærkt
- Kan arbejde struktureret, detaljeorienteret og være selvreflekterende
- Kan indgå i et udviklende tværfagligt samarbejde med god organisatorisk forståelse for helheden i opgaveløsningen
- Kommunikerer venligt, tydeligt og præcist, både mundtligt og skriftligt
Vi tilbyder
- En stilling med ansvar og medindflydelse på dit arbejde
- Et godt arbejdsmiljø med høj grad af tillid og tryghed
- Gode udviklings- og uddannelsesmuligheder
- Gode muligheder for sparring med dine kolleger i sekretariatet, medicinske teamkoordinatorer og nærmeste leder
- En afdeling med et ligeværdigt og tværfagligt arbejdsfælleskab, hvor vi bruger hinandens kompetencer til at sætte patienten først
- Onboarding-forløb med grundig introduktion og oplæring. Du får tildelt en faglig mentor og en buddy, så du hurtigt føler dig som en del af holdet, oplever trivsel og føler dig kompetent til at løse dine opgaver
- En fleksible arbejdstider
- En fleksordning
- En frugtordning
- Sociale arrangementer
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sundhedsadministrativ leder Malene Wolff Jensen på telefon 2499 4541 eller på mail: malene.wolff.jensen@rsyd.dk
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende faglig overenskomst.
Stillingen er på 37 timer eller efter aftale
Tiltrædelse 1. december 2024 eller efter aftale.
Ansøgningsfrist
Jeg ser frem til at modtage din ansøgning. Fortæl os, hvem du er, hvad du står for og hvorfor det netop er dig, vi skal vælge til at være en del af vores bookingenhed.
Fristen for at søge er d. 10. oktober 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler d. 22. oktober 2024.
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus -
Kontaktperson
Malene Wolff Jensen - Adresse
Sygehusvej 24, 6000 Kolding - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2024 - Regionens jobnr.
230099 - Quick-nr.
467537 - Indrykningsdato
20-09-2024 -
Ansøgningsfrist
10-10-2024 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus - Adresse
Sygehusvej 24, 6000 Kolding -
Kontaktperson
Malene Wolff Jensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2024 - Regionens jobnr.
230099 - Quick-nr.
467537 - Indrykningsdato
20-09-2024 -
Ansøgningsfrist
10-10-2024 (udløbet)
Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Vil du være med på holdet? Endoskopisk Afsnit søger ny kollega!
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
19-12-2024Ansøgningsfrist
03-01-2025 -
Vi søger sundhedsadministrativ receptionist til Øjenafdelingen, Vejle Sygehus
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
05-12-2024Ansøgningsfrist
22-12-2024