Respirationscenter Øst søger en lægesekretær til kombineret stilling med opgaver i vores sengeafsnit og i ambulatorium pr. 1 december 2024 eller efter aftale
Trives du i et selvstændigt job med stort tværfagligt samarbejde og ofte med flere opgaver ad gangen? Vil du være limen, som binder afsnittet sammen, og kan du lide at være ansigtet udadtil og den første, patienterne og de pårørende møder?
Så er det dig, vi står og mangler.
Ansættelsen vil være placeret i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, Respirationscenter Øst (RCØ), Neurocentret, Rigshospitalet-Glostrup med tjeneste på Glostrup-matriklen.
Vi tilbyder dig en spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens, en afdeling, hvor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og høj faglighed.
Hvem er vi?
Vi er en mindre afdeling med sengeafsnit med en udgående funktion samt et ambulatorium og en ekstern funktion. Respirationscenter Øst er en højt specialiseret klinik med ca. 1600 patienter tilknyttet. Vi modtager børn og voksne fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Patientgruppen, der diagnosticeres, behandles og kontrolleres på RCØ, lider bl.a. af neuromuskulære sygdomme, traumer og/eller kompliceret søvnapnø. Patienterne er indlagt i både korte og længere forløb til opstart af ny behandling (CPAP, NIV og invasiv respiratorbehandling), oplæring af respiratoriske hjælpere, der skal varetage den respiratoriske behandling i patientens eget hjem samt kontrol af eksisterende behandling.
Vi søger en person med følgende profil:
Faglige kvalifikationer:
- Certificeret i SP
- Gode IT-kompetencer
- Kendskab til SAP/TUR er en fordel
- Kendskab til Workzone og PIM eller har lyst til at lære det
- Kendskab til og erfaring med DIPO
Personlige kvalifikationer:
- Positiv og åben og sætter en ære i, at alle, som kommer i afsnittet, føler sig ventet og velkommen
- Er uddannet lægesekretær eller lign., gerne med sygeplejefaglig erfaring
- Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid
- Har ordenssans
- Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer
- Har humor og empati
Arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- At yde god service. Modtagelse af patienter
- Booking af patienter i Sundhedsplatformen til videokonsultationer, ambulante og indlagte forløb
- Arbejdslister i Sundhedsplatformen
- In-basket
- Registrering og koordination af forløb
- Kvalitetssikring i forhold til korrekt DRG-afregning, samt godkendelser i SAP/TUR
- Telefonbetjening
- Div. ad hoc-opgaver for ledelsen og andet personale
Vi tilbyder:
- Opgaver for både ambulatorium, sengeafdeling og for ekstern funktion. Opgaverne er varierede, og du vil dagligt beskæftige dig med alle typer sekretæropgaver.
- Et tæt samarbejde med alle faggrupper på afsnittet og afsnitsledelsen.
- Søde, engagerede kolleger.
- At være en del af et sekretærnetværk i klinikken, hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs.
- Vi lægger vægt på en positiv og uformel tone, hvor erfaringsudveksling og dialog er udgangspunktet for at levere arbejde af høj kvalitet.
- Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med den gældende overenskomst. Mødetiden vil ligge indenfor tidsrummet 07.00-15.30 på hverdage, og den endelige mødetid aftales nærmere ved ansættelse.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller har lyst til at komme forbi og besøge os, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Tippe Worziger Rasmussen eller Mejse Winnerskjold på telefonnummer 38633862.
Ansøgningsfrist: 21.10.2024
Ansættelsessamtaler finder sted: 28.10.2024 og 30.10.2024
Søg stillingen via linket.
Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Stillinger i Afdeling for bedøvelse, respirationsstøtte og smertebehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Glostrup - Adresse
Valdemar Hansens Vej 13, 2600 Glostrup -
Kontaktperson
Majken Heldarskard-Winnerskjold
majken.heldarskard-winnerskjold@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2024 - Regionens jobnr.
258725 - Quick-nr.
468152 - Indrykningsdato
08-10-2024 -
Ansøgningsfrist
21-10-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Patientkoordinatorer til Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center | Borgmester Ib Juuls Vej 83, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
04-10-2024Ansøgningsfrist
21-10-2024 -
Drømmer du om at have en nøglerolle i børne- og ungdomspsykiatrien? Så se her!
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden | Dyrhavevej 50, 3400 Hillerød
LægesekretærOpslået
11-10-2024Ansøgningsfrist
06-11-2024 -
Sekretær søges til Klinisk Biokemisk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital – gerne med erfaring indenfor vagtplanlægning i Optima
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København NV
LægesekretærOpslået
30-09-2024Ansøgningsfrist
27-10-2024 -
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til ambulatorie, Herlev Hospital
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 13, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
30-09-2024Ansøgningsfrist
18-10-2024 -
Sundhedsadministrativ Koordinator/Lægesekretær til Pacemakerklinik Hjertecenter Hovedstaden (Gentofte Hospital)
Gentofte Hospital | Gentofte Hospitalsvej 4, 2900 Hellerup
LægesekretærOpslået
10-10-2024Ansøgningsfrist
28-10-2024