Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
SAK eller Sundhedsservicesekretær til vores specialiserede sengeafsnit 1 B109, Afdeling for Nyresygdomme
SAK eller Sundhedsservicesekretær til vores specialiserede sengeafsnit 1 B109, Afdeling for Nyresygdomme, Herlev Hospital
Vores afdeling behandler patienter med akut og kronisk nyresvigt. At blive nyresyg er en stor omvæltning i patientens liv og derfor er det vigtigt for os, at vores patienter bliver taget godt i mod når de kommer til vores afdeling.
Indgangen og ankomsten til sengeafsnittet er en vigtig del af at vores patienter føler sig ventet og velkommen. Samtidig er det vores ansigt ud ad til og adgangen til at komme i telefonisk kontakt med plejepersonale eller andre i sengeafsnittet.
Vi har brug for dig, hvis du kan se dig selv være et smilende og venligt ansigt og stemme, som gerne vil gøre en forskel for vores patienter og andre samarbejdspartnere, som har deres daglige gang i afsnittet. Du sidder i en skranke og er det første patienten og deres pårørende møder.
Om afdelingen
Afdelingen består af et sengeafsnit med 18 sengepladser, ambulatorium, hjemmedialyseafsnit og hæmodialyseafsnit på Herlev Hospital samt udefunktion på Hvidovre. Vi er i alt ca. 180 medarbejdere og du vil blive en del af vores sekretærgruppe på 8 sekretærer. Herudover hører Lindrende Behandling også under Afdeling for Nyresygdomme. Som sekretær i sengeafsnit 1 refererer du til Oversygeplejersken i afsnittet. Der er ansat 25 faste medarbejdere, samt 10 studerende.
Om dig
Du trives i et travlt miljø, hvor det kræver, at du kan håndtere mange beskeder, telefoner og henvendelser. Du skal være serviceminded, smilende og imødekommende både i telefonen og ved personlige henvendelser, da du er afdelingens ansigt udadtil både internt og eksternt. Som sekretær vil du dagligt arbejde tæt sammen med alle afdelingens øvrige faggrupper, som består af sekretærer, læger, sygeplejersker, SoSu-assistenter, hospitalsmedhjælpere, portører og rengøringspersonale.
Vi tilbyder
- En stilling på 32 – 35 timer/uge 1. januar eller efter aftale.
- En stilling med kontakt til mange mennesker
- Oplæring i arbejdsgange ved afdelingsledelses sekretær, hvis opgaver du varetager i hendes fravær.
- Tæt oplæring i 2-3 uger, herefter tilpasser vi det efter behov.
- Ferierul, så du kender din ferie i sommer og ved helligdage fra år til år.
- En professionel arbejdsplads med fokus på, at patienten er godt behandlet
- Høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen
- Velfungerende, aktiv og positiv afdeling med gode kollegaer
Dine opgaver vil bl.a. være
- At tage imod patienter og pårørende, også selvom de ikke skal noget hos os. Vi hjælper dem til at finde det rigtige sted hen.
- Indlæggelse, udskrivelse og overflytninger i SP
- Telefonekspedition
- Bestille og håndtere kørsler af patienterne og blodprøver o.a. via Ascom og TAXI
- Deltagelse i og skrive mødereferater fra personalemøder
- CBAS ansvarlig
- Bestilling af mødelokaler og forplejning
- Bestille, modtagelse og returnering af varer
- Ansvarlig for kontordepot og opfyldning af diverse patientinformationer mm i afdelingen
- Indkalde patienter til undersøgelser i sengeafsnittet ved ferie hos ledelses sekretær.
- Arbejds-lister i SP.
- Ad hoc-opgaver, tilpasset dine kompetencer, f.eks. behjælpelig med FADL-bestilling og øvrig vagtdækning.
- Udføre audit på udvalgte opgaver, og andet datadrevet arbejde til gavn i klinikken.
Vi forventer, at du
- Har en uddannelse som sundhedsservicesekretær, eller anden relevant uddannelse
- Sætter en ære i at levere den bedste service til vores patienter og gerne giver dem en hjælpende hånd, hvis der er behov
- Du tager ansvar for de opgaver som der skal laves, også selvom du ikke har prøvet det før
- Har gode samarbejdsevner, imødekommende, udadvendt, glad og humørfyldt
- Er serviceminded, fleksibel og har gode kommunikative evner
- Er opsøgende i forhold til nye arbejdsopgaver, og selv byder ind med hvad du kan finde af nye funktioner og opgaver der kan løses af vores sekretær
Ansættelsesvilkår
Mødetiden vil være i tidsrummet kl. 07.30-15.00 alle hverdage, afhængig af ansættelsesbrøk.
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ansøgningsprocedure
Vi afholder samtaler i uge 46, tirsdag 12/11 og eventuelt torsdag 14/11 ved behov, så send din ansøgning hvori du beskriver dine kompetencer, og hvad du kan byde ind med i vores afdeling.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Oversygeplejerske Mette Uysal på telefon 21 26 62 53
Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital -
Kontaktperson
Mette Uysal - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-01-2025 - Regionens jobnr.
258752 - Quick-nr.
468376 - Indrykningsdato
13-10-2024 -
Ansøgningsfrist
04-11-2024 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Mette Uysal - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-01-2025 - Regionens jobnr.
258752 - Quick-nr.
468376 - Indrykningsdato
13-10-2024 -
Ansøgningsfrist
04-11-2024 (udløbet)