Bedste akutteam søger ny lægesekretær / sundhedsadministrativ koordinator uden nattevagter
Kunne du tænke dig at blive en del af et sammentømret og velfungerende team samt prøve kræfter med det akutte arbejdsliv uden nattevagter, så er du måske vores kommende kollega. Vi er et sekretærteam som er trofaste og dygtige, engagerede og gode til at løfte i flok. Hvis du er klar til en hverdag præget af godt humør, rummelighed og gode samarbejdsevner samt kort afstand fra ledelse til medarbejder, så er denne stilling lige noget for dig.
Vi tilbyder pr. 1. februar 2025 en stilling i vores Akutklinik på 32 timer i blandet dag-/aftenvagt inkl. weekendvagt hver 2. uge. Du har stor medindflydelse på dine vagtønsker, så privatliv og arbejdsliv hænger sammen.
Hvem er vi?
Vi er en gruppe på 16 sekretærer, der værdsætter vores arbejdsplads og passer godt på hinanden. Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med de andre faggrupper omkring vores patienter. Vores arbejde er præget af høj faglighed, fleksibilitet, ansvarlighed og hvor korrekt registrering er essentielle elementer for os.
Vi tilbyder dig:
- Du får tilknyttet en Mentor, der sikrer dig den bedste opstart
- Grundig oplæring og introduktion i alle funktioner med mulighed for medinddragelse
- Fast rul, så du kender din vagtplan frem i tiden samt indflydelse på planlægningen af din arbejdstid
- Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og værdsætter nye idéer og muligheder
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- Engagerede og dygtige kollegaer med en stærk teamånd og humoristisk sans
- En spændende arbejdsplads, hvor sekretærerne har en meget central rolle og bliver anerkendt herfor
- Gode parkeringsmuligheder, lækker kantine og nem adgang til metrostation
Vi forventer at du:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Er fagligt engageret, servicemindet, tålmodig og venlig i kontakten til såvel patienter som kollegaer
- Tager medansvar for egen faglig og personlig udvikling
- Har lyst til at sidde i front og have den første kontakt med patienterne
- Er positiv over for forandringer og har en positiv tilgang til opgaveløsning
- Er mødestabil, omstillingsparat og en professionel tilgang til arbejdet
- Lægger vægt på korrekt registrering og har flair for IT
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sundhedsadministrativ leder Karina Morales på tlf. 3862 8585 - Mail: karina.morales@regionh.dk eller daglig koordinator i Akutklinikken Louice Krandorf 3862 8607 - Mail: louice.moe.krandorf@regionh.dk
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst
Vi ser frem til at modtage din ansøgning inden mandag den 9. december 2024 via linket.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.
Det er vigtigt, at du husker at vedhæfte dit cv og kopi af dit uddannelsesbevis.
Vær opmærksom på, at der indhentes referencer efter samtalen.
Du kan læse mere om Akutklinikken og Amager Hospital her: https://www.amagerhospital.dk/
Følg vores helt nye profil på Instagram: https://www.instagram.com/akutklinikken_amh?igsh=OThqZXpsNDZ4bmRk
Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores team
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Amager Hospital - Adresse
Italiensvej 1, 2300 København S -
Kontaktperson
Karina Morales
karina.morales@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-02-2025 - Regionens jobnr.
259503 - Quick-nr.
469792 - Indrykningsdato
21-11-2024 -
Ansøgningsfrist
09-12-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×