Har du ambitioner om at sikre de bedst mulige arbejdsbetingelser for de kirurgiske børnesygeplejersker? Så skal du søge stillingen som vagtplanlægger hos os!
Juliane Marie Centret
Afdeling for Børn og Unge med Kirurgiske Sygdomme i Ansigt, Knogler og Led (BUKIR AKL) søger pr. 1. februar 2025 eller efter aftale en ny kollega til stillingen som Vagtplanlægger. Stillingen er på 16 timer pr. uge.
BUKIR AKL er et afsnit i rivende udvikling, der behandler børn og unge i alderen 0-17, som har fået foretaget en invasiv procedure, herunder ofte højt specialiseret kirurgi. Børnene og de unge får foretaget indgreb, som kræver en helt særlig indsats fra alle involverede medarbejdere at forberede, udføre, monitorere, pleje og behandle. Vi vægter barnets og familiens trivsel særligt højt og har en vision om at hele familien skal mødes med størst mulig faglighed, respekt og empati.
Vi søger en Vagtplanlægger, som tager højde for de ansattes privatliv og samtidig sikrer at de rette kompetencer er til stede døgnets 24 timer, hvilket er en vigtig forudsætning for at sygeplejerskerne kan yde deres bedste. Dette skal komme de kirurgiske børn til gavn, hvilket er hele omdrejningspunktet for BUKIR AKL.
Vi ved at trivsel og overskud i hverdagen er afgørende for sygeplejerskers arbejdsglæde, og som vores Vagtplanlægger spiller du en vigtig rolle for arbejdsglæden og i sidste ende patienttilfredsheden.
Vi ønsker at ansætte dig, fordi du sætter en ære i at finde løsningen på selv det mest knudrede koordinationsproblem. Du holder af at arbejde selvstændigt, kan løse strategiske opgaver der kræver sans for planlægning, er vedholden og systematisk.
I samarbejde med ledelsen og personalet, vil du være medansvarlig for en optimal ressourcestyring i forbindelse med vagtplanlægning, planlægning af ferie, omsorgsdage, seniordage og kurser/uddannelse. Du skal sikre, at de givne økonomiske rammer overholdes samt at overenskomst og lovgivning til en hver tid følges.
Du vil være ansvarlig for ca. 28 sygeplejerskers vagtplan som alle arbejder i skiftende vagter, samt en servicemedarbejder og en sekretær. Deres fremmøde er struktureret i fortløbende rulleplaner. Med vagtplanlægningssystemet Optima, arbejder vi med i højere grad at kunne planlægge fremmødet ved hjælp af dataunderstøttelse.
Vi tilbyder dig et fleksibelt job, hvor du bliver en central del af afdelingen, selvom det foregår på deltid. Du får stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver, og du bliver del af et velfungerende team af dygtige kollegaer.
Dine arbejdsopgaver vil primært omhandle:
- Langsigtet vagtplanlægning i vores vagtplanlægningssystem Optima med udgangspunkt i de ansattes vagtønsker
- Løbende justering og optimering af vagtplanerne i dialog med sygeplejerskerne
- Ferieplanlægning og bookning af kurser
- Lønregistrering hver mandag
- Planlægning af nyansattes introduktions- og oplæringsforløb
Vi ønsker en vagtplanlægger som:
- Er administrativt uddannet HK’er eller sundhedsfaglig uddannet med sans for struktur og systemer
- Har kendskab til Optima, kursusportalen og sygeplejerskernes overenskomst. Hvis ikke er der rig mulighed for grundig oplæring
- Formulerer sig venligt, imødekommende og anerkendende
- Er lydhør og god til at samarbejde
- Kan arbejde selvstændigt og proaktivt
- Tænker kreativt og ikke er bleg for at bringe gode ideer i spil
- Ser muligheder fremfor begrænsninger
Vi glæder os til at høre fra dig!
De bedste hilsner
Mia, Karen og resten af BUKIR AKL
Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mia Eva Hellum på mia.eva.hellum@regionh.dk tlf.: 35455898 eller assisterende oversygeplejerske Karen Næs Aaserud på karen.naes.aaserud@regionh.dk tlf.: 35450813.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.
Ansøgningsfrist den 1. december 2024.
Samtaler vil finde sted den 12.december 2024.
Søg stillingen via linket på siden.
Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.
Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Mia Eva Hellum
Mia.Eva.Hellum@regionh.dk - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid under 21 timer - Ansættelsens start
01-02-2025 - Regionens jobnr.
259524 - Quick-nr.
469842 - Indrykningsdato
22-11-2024 -
Ansøgningsfrist
01-12-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×