Receptionist til Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet
Hukommelsesklinikken søger en receptionist til vores travle reception. Er du servicemindet og kan lide at modtage patienter og pårørende, er du engageret, kan have mange bolde i luften, har en høj faglighed og vægter det gode arbejdsmiljø — er du måske den nye medarbejder, vi søger.
Du kommer til at indgå i et team med 2 receptionister og 5 sekretærer i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.
Klinikprofil
Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens, som er forankret i Neurologisk Klinik. Nationalt Videnscenter for Demens består ud over af klinikken af et landsdækkende videnscenter og en forskningsenhed.
I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med de praktiserende læger, øvrige hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
(www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).
Klinikken har regionsfunktion og højt specialiserede funktioner vedrørende demensudredning. Vi har også tilbud om genetisk rådgivning til raske slægtninge til patienter med eller mistanke om en arvelig sygdom.
Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, receptionister og lægesekretærer og socialrådgiver.
Læs mere om os på www.videnscenterfordemens.dk
Dine opgaver bliver bl.a.:
- Personlig og telefonisk kontakt med patienter og pårørende
- Modtagelse af patienter i receptionen
- Klargøring af undersøgelsesrum og arkivrum med trykt materiale til patienterne
- Arkivering af trykt materiale
- Bestilling af tolk og opsætning af tolkeudstyr.
- Oprydning i venteværelserne og skyllerum.
- Øvrige receptionsopgaver
Vi tilbyder:
- Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
- Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
- Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
- Mulighed for udvikling og uddannelse
- Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer
Kvalifikationer:
- Du har en relevant baggrund som f.eks. sundhedsservicesekretær, Social og sundhedassistent, sekretær eller tilsvarende.
- Du har erfaring med arbejde i sundhedsvæsnet
- Erfaring med receptionsarbejde og Sundhedsplatformen er en fordel.
Skriv til os, hvis du:
- Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
- Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende
- Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
- Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
Arbejdstider
Stillingen er 37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgnings- og ansættelsesprocedure Send ansøgning og CV via "Søg Job" ovenfor senest:
Onsdag d. 08. januar 2025.
Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Hanne Sørensen
hanne.inge.soerensen@regionh.dk - Stillingstype
Serviceassistent - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
259591 - Quick-nr.
469957 - Indrykningsdato
26-11-2024 -
Ansøgningsfrist
08-01-2025
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×