Region Hovedstaden
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
Afdelingsledelsessekretær til Afdeling for Hjertesygdomme, Amager & Hvidovre Hospital
Skal du have fast kontorplads med hospitalets flotteste udsigt, en hverdag med højt til loftet og grin, men hvor vi alligevel når alle opgaver og er fagligt dedikerede, så er det hos os.
Vi søger yderligere en afdelingsledelsessekretær, som i samarbejde med den nuværende, skal understøtte afdelingsledelsens mange opgaver i hverdagen samt betjene afdelingens øvrige mellemledere og medarbejdere i sekretariatet.
Afdeling for Hjertesygdomme er beliggende med afsnit på både Amager og Hvidovre Hospital, så du skal forvente at møde på Amager Hospital et par gange om måneden på lige fod med den øvrige stab, og hvis opgaven kræver det, kan der også aftales enkeltstående hjemmearbejdsdage.
Din uddannelse er ikke afgørende for os, men erfaring med ledelsessupport og sekretariatsbetjening samt din indstilling og positive tilgang til opgaven, spiller en stor rolle.
Derfor vægter vi også dine personlige kvalifikationer højt, hvor du formår at skabe tillidsfulde relationer og bevare diskretionen.
Derudover skal du kunne arbejde struktureret og selvstændigt, samt se dig selv som dedikeret.
Prioriteringen af dagens opgaver kan hurtigt skifte, og du skal derfor forvente et afvekslende job med følgende personlige opgaver:
- Administrere cheflægens kalender samt koordinere møder
- Referatskrivning ved aftalte møder
- Indtastning af vagtskema samt efterregistrering af lægernes løn i OPTIMA
- Sagsbehandling og praktiske opgaver i forbindelse med ansættelse af læger fra annonce til ansættelsesstart
- Understøtte cheflægen, de ledende overlæger, den forskningsansvarlige overlæge, seniorforskere og uddannelsesoverlæger i HR- og andre opgaver
- Bistå vores nyoprettede forskningsbestyrelse med administrativt arbejde
Du vil blive en del af staben, som udover en afdelingsledelsessekretær også består af en afdelingsøkonom og en projektkoordinator, som i fællesskab blandt andet løser følgende opgaver:
- Varebestilling
- Lettere faktureringsopgaver
- Booke mødelokaler samt bestilling og afhentning af mødeforplejning
- Planlægning og afholdelse af introduktion af nye medarbejdere
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat fra 01. februar 2025 eller efter aftale.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller afdelingen kan du kontakte cheflæge Kirstine Sibilitz på telefonnummer 21 17 22 05 eller mail: kirstine.laerum.sibilitz@regionh.dk eller chefsygeplejerske Jette Beck Mieritz på telefon 31 33 75 11 eller mail: jette.beck.mieritz@regionh.dk.
Du er også velkommen til at kontakte afdelingsledelsessekretær Mia Mench Rasmussen på telefonnummer 38 62 25 78 eller mail: mia.mench.rasmussen@regionh.dk
Ansøgning fremsendes online via linket inden den 12.december 2024.
Samtaler forventes at blive afholdt den 16. december 2024.
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital -
Kontaktperson
Kirstine Lærum Sibilitz
kirstine.laerum.sibilitz@regionh.dk
kirstine.laerum.sibilitz@regionh.dk - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-02-2025 - Regionens jobnr.
259625 - Quick-nr.
470043 - Indrykningsdato
28-11-2024 -
Ansøgningsfrist
12-12-2024
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Kirstine Lærum Sibilitz
kirstine.laerum.sibilitz@regionh.dk
kirstine.laerum.sibilitz@regionh.dk - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-02-2025 - Regionens jobnr.
259625 - Quick-nr.
470043 - Indrykningsdato
28-11-2024 -
Ansøgningsfrist
12-12-2024