Region Midtjylland

Kirurgisk Klinik

Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ

Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Kirurgisk Fællesafdeling/Kirurgisk klinik.

Vi søger en uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til vores kirurgiske klinik 37 timer/uge pr. 1. februar 2025 eller efter aftale. 

Stillingen er tidsbegrænset til og med 31. december 2025, men med evt. mulighed for forlængelse. 

Om os: 

Kirurgisk Fællesafdeling består af flere afsnit, bl.a. Mave-tarm-kirurgisk sengeafsnit, Fysio- og Ergoterapi, Urinvejskirurgisk klinik, Øre-næse-hals og Øjenklinik, Kikkertundersøgelser, Operationsgang og Sterilcentral.

I Kirurgisk Fællesafdeling er der ansat 17 lægesekretærer, hvoraf de 6 primært er tilknyttet Kirurgisk klinik. Derudover deltager vi i uddannelsen af Sundhedsadministrative koordinatorer. 

Arbejdsopgaverne vil primært være relateret til Kirurgisk klinik, men der kan også forekomme journal sagsbehandling fra de øvrige afsnit. I klinikken har lægesekretærerne/administrative koordinatorer et tæt samarbejde med de øvrige personalegrupper.

I Kirurgisk Fællesafdeling bidrager vi til at skabe et bæredygtigt hospital. Vi har fokus på miljøvenlige tiltag, ressourceoptimering og digitale løsninger, som f.eks. brug af robotter i opgaveløsningen. 

Ansvarsområder:

  • Booking af forundersøgelser, kontroller, kræftforløb og operationer. 
  • Telefonpasning
  • Journal sagsbehandling (håndtering af journalnotater/registrering af data, inkl. cancerregistrering)
  • Varebestilling
  • Ad hoc opgaver

Kvalifikationer:  

  • Du skal være uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator 
  • Har kendskab til den elektroniske patientjournal og gerne specielt til booking
  • Er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
  • Er en god holdspiller
  • Har gode samarbejdsevner på tværs af personalegrupper
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan bidrage til et positivt arbejdsmiljø 
  • Har stabilt fremmøde.

Vi tilbyder:  

  • et selvstændigt, spændende, afvekslende job 
  • stor indflydelse på planlægning af din arbejdsdag
  • et fantastisk kollegialt og tværfagligt arbejdsmiljø 
  • en afdeling, hvor alle er værdsat
  • mulighed for udvikling/uddannelse

 

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos ledende lægesekretær Pia Jakobsen, tlf.: 7842 2105. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Der gøres opmærksom på, at som forudsætning for ansættelse vil der indhentes referencer.

 

Sidste ansøgningsfrist 10. januar 2025


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Randers
  • Kontaktperson
    Pia Jakobsen
    piajakob@rm.dk
    +4578422105
  • Adresse
    Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2025
  • Regionens jobnr.
    58656
  • Quick-nr.
    470171
  • Indrykningsdato
    02-12-2024
  • Ansøgningsfrist
    10-01-2025


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Randers
  • Adresse
    Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
  • Kontaktperson
    Pia Jakobsen
    piajakob@rm.dk
    +4578422105
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2025
  • Regionens jobnr.
    58656
  • Quick-nr.
    470171
  • Indrykningsdato
    02-12-2024
  • Ansøgningsfrist
    10-01-2025

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Kirurgisk Fællesafdeling/Kirurgisk klinik."

×

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.