Region Syddanmark

Region Syddanmark

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, 6. sal, 5000 Odense C

Jubiii vi får flere spændende opgaver i Fælles Akutmodtagelse FAM

Så er det nu du har muligheden for, at afprøve om skiftende vagter i en af Danmarks største akutmodtagelser er noget for dig.

Vil du gerne have et arbejde, som ikke handler om lange arbejdslister, udrednings- og behandlingsgarantier og det samme hamsterhjul hver dag, men i stedet vil være i en akutmodtagelse sammen med et fantastisk team af sygeplejersker, læger, radiologer m.fl., så har du nu muligheden for at blive lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator i Fælles Akutmodtagelse FAM.

Afdelingen fungerer døgnet rundt, alle ugens dage, hele året og ingen dage er ens. Sekretærfunktionen er bemandet døgnet rundt, og vi arbejder derfor i skiftende vagter med weekendvagt hver 2. eller 3. weekend. Da vi får nye, spændende opgaver i vores akut visitationsenhed (AVE) søger vi nu en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til en fast stilling 30-37 timer ugentligt fra den 1. marts 2025 eller snarest derefter.

Vi hjælpes med at afløse ved ferie og sygdom, hvilket af og til er med kort varsel, men alle er meget fleksible og hjælper gerne hinanden med byt af vagter, når behovet opstår.

 

Vi arbejder tværfagligt, og vores opgaver er blandt andet: 

  • Modtagelse af patienter i receptionen
  • Modtagelse af patienter der kommer med ambulance
  • Indlæggelse og udskrivelse af patienter
  • Journalskrivning
  • Direkte diktering i skadestuen
  • Deltagelse ved traume- og medicinske nødkald
  • Besvare telefoniske henvendelser fra patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Håndtering af konferenceopkald

 

Måske tænker du om "skiftende vagter" er noget for dig? Nogle af fordelene kan du læse om her: 

  • Du slipper for at møde ind til bunkerne fra i går
  • Du vil opleve en varieret arbejdsdag, som ændrer sig i takt med døgnets rytme
  • Du kan sove længe om morgenen
  • Du kan holde hverdagsfri, nyde kaffen og have alenetid
  • Du kan gå hjem med god samvittighed for du bliver afløst af en kollega, som overtager opgaverne
  • Hente børnene tidligt eller aflevere dem sent

 

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (ufravigeligt krav)
  • Kan fungere i et til tider hektisk og uforudsigeligt miljø
  • Har fokus på at udnytte de lægesekretærfaglige ressourcer bedst muligt
  • Er positiv og møder vores patienter, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
  • Er god til at samarbejde og kommunikere selv i tilspidsede situationer
  • Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen
  • Har en empatisk fornemmelse af, hvad der er på færde i situationen og hvilke krav der stilles til en
  • Trives med skiftende vagter og er indstillet på at træde til ved akut behov

 

Vi tilbyder: 

  • Et spændende job med mange udfordringer
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
  • En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
  • Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
  • Et spændende speciale i udvikling
  • En afdeling med et psykisk beredskab
  • God oplæring

 

Hvorfor skal du vælge os?

Vi elsker at byde nye kolleger velkommen i FAM. Derfor har vi også et veltilrettelagt introduktions- og oplæringsforløb, så du får et solidt kendskab til alle funktioner, kolleger og FAM. Vi er meget bevidste om at et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd med en god arbejdsplads. Der er mulighed for at udvikle sig og tage efteruddannelse som f.eks. sundhedskommunom. Derudover har vi obligatoriske interne kurser i nødkaldstræning, traumeteamtræning samt den gode samtale.

 

Hvis du har spørgsmål: 

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Trine Malec på tlf. 2362 3197 eller sende en mail til trine.malec@rsyd.dk. Har du spørgsmål til vores sekretærer i FAM kan dette selvfølgelig arrangeres.

Ansøgningsfrist onsdag den 29. januar 2025. Samtaler forventes afholdt torsdag den 30. januar 2025.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

Løn- og ansættelsesforhold: 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Kontaktperson
    Trine Malec
    Trine.Malec@rsyd.dk
    +4523623197
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, 6. sal, 5000 Odense C
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-03-2025
  • Regionens jobnr.
    231302
  • Quick-nr.
    471884
  • Indrykningsdato
    15-01-2025
  • Ansøgningsfrist
    29-01-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, 6. sal, 5000 Odense C
  • Kontaktperson
    Trine Malec
    Trine.Malec@rsyd.dk
    +4523623197
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-03-2025
  • Regionens jobnr.
    231302
  • Quick-nr.
    471884
  • Indrykningsdato
    15-01-2025
  • Ansøgningsfrist
    29-01-2025
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Telefonist til Informationen, Esbjerg og Grindsted Sygehus

Sydvestjysk Sygehus Esbjerg  |  Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
Lægesekretær

Opslået
10-01-2025

Ansøgningsfrist
24-01-2025