Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
Brænder du for patientkontakt og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?
Vil du være med til at gøre en forskel for de akutte patienter i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens? Elsker du at sidde i front, og får du patienterne til at føle sig godt behandlet fra første kontakt? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer i Herlev akutmodtagelse.
Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for akutområdet. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du får mulighed for at være med til at udvikle og sætte dit præg på sekretærens nu og i fremtiden. Du vil få et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige teams samt vores samarbejdspartnere.
Hvorfor skal du vælge os?
Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.
Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.
At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.
Hvad forventer vi af dig?
At du er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator med bred erfaring inden for flere specialer.
Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:
- Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
- Du er serviceminded
- Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
- Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
- Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
- Du forstår og taler flydende engelsk
Hvad er vores arbejdsopgaver?
Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.
Vores arbejdsopgaver er blandt andet:
- Modtagelse og opskrivning af patienter i vores 3 receptioner
- Traumesekretær
- CVI-funktion (visitation af bl.a. akutte indlæggelser)
- Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i blandede vagter. Du har fast vagt hver 2. eller hver 3. weekend. Vi arbejder med fleksible vagtplaner, og der er derfor mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er til besættelse pr. 1.3.2025 eller efter aftale.
Send os din ansøgning senest d. 3.2.2025 kl. 12, men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital -
Kontaktperson
Pernille Kriegsbaum Stender
Pernille.Kriegsbaum.Stender@regionh.dk - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-03-2025 - Regionens jobnr.
260543 - Quick-nr.
472110 - Indrykningsdato
20-01-2025 -
Ansøgningsfrist
03-02-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Pernille Kriegsbaum Stender
Pernille.Kriegsbaum.Stender@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-03-2025 - Regionens jobnr.
260543 - Quick-nr.
472110 - Indrykningsdato
20-01-2025 -
Ansøgningsfrist
03-02-2025
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Visitationen i Hjertecenter Hovedstaden på Rigshospitalet søger en sygeplejerske, lægesekretær, SAK eller administrativ medarbejder
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
13-01-2025Ansøgningsfrist
14-02-2025 -
Vi søger 2 kollegaer til Afdelingen for Lunge- og Infektionssygdomme
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
07-01-2025Ansøgningsfrist
31-01-2025 -
Vil du være med til at skabe det gode forløb for indlagte patienter på Afdelingen for Ma-ve-, Tarm- og Leversygdomme, Herlev, så er chancen her?
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
21-01-2025Ansøgningsfrist
17-02-2025 -
Vil du være med til at skabe det bedste patientforløb på Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup?
Psykiatrisk Center Ballerup | Maglevænget 16, 2750 Ballerup
LægesekretærOpslået
03-01-2025Ansøgningsfrist
23-01-2025 -
Er du sekretær, Sosu eller sygeplejerske? Har du erfaring med SP i ambulant regi og har du også lyst til at arbejde med flow og data samt lægge vagtplaner? Så har vi et godt tilbud til dig fra 1. februar 2025 eller efter aftale
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
13-01-2025Ansøgningsfrist
23-01-2025