Kirurgi, Sekretariat
Sundvej 30, 8700 Horsens
Er du lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, så mangler vi din hjælp i ½ år på Kirurgisk Afdeling, Regionshospitalet Horsens
Vi har travlt, og da vi desværre har et par sygemeldte kolleger, er vi på udkig efter en uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator som, kunne tænke sig at hjælpe os foreløbig i 6 måneder.
Vikariatet er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2025 eller efter aftale.
Sekretariatet er inddelt i 4 teams, og vi mangler hjælp til Endoskopien og sengeafdelingen.
Det daglige arbejde blandt andet i:
- Skrankefunktion
- Journalskrivning
- Booking
- Registrering af relevante data, f.eks. cancerregistrering m.v.
- Korrespondance, terminalerklæringer etc.
- Telefonbetjening
- Transportbestilling
- Kvalitetssikring af data
Vores nye kollega:
- Er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (krav).
- Er serviceminded, faglig kompetent og mødestabil.
- Er vant til at arbejde med elektronisk patientjournal (Midt EPJ).
- Ser muligheder i hverdagens udfordringer og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
- Kan arbejde selvstændigt og konstruktivt med opgaverne.
- Er en holdspiller og tænker "vi" og ikke "jeg".
- Bidrager med glæde og humor til et godt arbejdsmiljø.
Til gengæld får du:
- Et job i en dynamisk organisation, hvor patienten oplever en høj faglighed og bliver mødt af en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, der har patienten i fokus
- Kolleger med høj faglighed, god erfaring og masser af humor
- Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en uformel tone
- Et godt tværfagligt samarbejde
- Introduktion til opgaverne
- En masse erfaring du kan tage med dig videre
- Ledere og kolleger som glæder sig til at byde dig velkommen i organisationen
Arbejdstid: 5 dages arbejdsuge i tidsrummet kl. 07.30-15.30.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Britt Sylvester Andersson, på tlf. 78 42 62 36 eller på mail Britt.Andersson@Horsens.rm.dk
Ansøgningsfrist: fredag den 14.02.25
Der afholdes ansættelsessamtale 19.02.25
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens -
Kontaktperson
Britt Sylvester Andersson
britt.andersson@horsens.rm.dk
+4578426236 - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-03-2025 - Regionens jobnr.
59289 - Quick-nr.
472268 - Indrykningsdato
24-01-2025 -
Ansøgningsfrist
14-02-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens -
Kontaktperson
Britt Sylvester Andersson
britt.andersson@horsens.rm.dk
+4578426236 - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-03-2025 - Regionens jobnr.
59289 - Quick-nr.
472268 - Indrykningsdato
24-01-2025 -
Ansøgningsfrist
14-02-2025