Region Midtjylland

Kirurgi, Sekretariat

Sundvej 30, 8700 Horsens

Er du lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, så mangler vi din hjælp i ½ år på Kirurgisk Afdeling, Regionshospitalet Horsens

Vi har travlt, og da vi desværre har et par sygemeldte kolleger, er vi på udkig efter en uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator som, kunne tænke sig at hjælpe os foreløbig i 6 måneder. 

Vikariatet er som udgangspunkt en fuldtidsstilling. 

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2025 eller efter aftale.

Sekretariatet er inddelt i 4 teams, og vi mangler hjælp til Endoskopien og sengeafdelingen.

Det daglige arbejde blandt andet i:            

  • Skrankefunktion
  • Journalskrivning
  • Booking
  • Registrering af relevante data, f.eks. cancerregistrering m.v.
  • Korrespondance, terminalerklæringer etc.
  • Telefonbetjening
  • Transportbestilling
  • Kvalitetssikring af data

Vores nye kollega:

  • Er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (krav).
  • Er serviceminded, faglig kompetent og mødestabil.
  • Er vant til at arbejde med elektronisk patientjournal (Midt EPJ).
  • Ser muligheder i hverdagens udfordringer og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Kan arbejde selvstændigt og konstruktivt med opgaverne.
  • Er en holdspiller og tænker "vi" og ikke "jeg".
  • Bidrager med glæde og humor til et godt arbejdsmiljø.

Til gengæld får du:

  • Et job i en dynamisk organisation, hvor patienten oplever en høj faglighed og bliver mødt af en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, der har patienten i fokus
  • Kolleger med høj faglighed, god erfaring og masser af humor
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en uformel tone
  • Et godt tværfagligt samarbejde
  • Introduktion til opgaverne 
  • En masse erfaring du kan tage med dig videre
  • Ledere og kolleger som glæder sig til at byde dig velkommen i organisationen

Arbejdstid: 5 dages arbejdsuge i tidsrummet kl. 07.30-15.30.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Britt Sylvester Andersson, på tlf. 78 42 62 36 eller på mail Britt.Andersson@Horsens.rm.dk

Ansøgningsfrist: fredag den 14.02.25

Der afholdes ansættelsessamtale 19.02.25

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Kontaktperson
    Britt Sylvester Andersson
    britt.andersson@horsens.rm.dk
    +4578426236
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-03-2025
  • Regionens jobnr.
    59289
  • Quick-nr.
    472268
  • Indrykningsdato
    24-01-2025
  • Ansøgningsfrist
    14-02-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Kontaktperson
    Britt Sylvester Andersson
    britt.andersson@horsens.rm.dk
    +4578426236
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-03-2025
  • Regionens jobnr.
    59289
  • Quick-nr.
    472268
  • Indrykningsdato
    24-01-2025
  • Ansøgningsfrist
    14-02-2025
På baggrund af dette job