Region Hovedstaden
Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup
Studentermedhjælpere til Kvalitet, Digitalisering og Forskning på Herlev og Gentofte Hospital
Har du lyst til at arbejde med kvalitet, digitalisering og forskning på et af landets største akuthospitaler? Er du interesseret i alsidige opgaver, der spænder fra administrative opgaver til projekter, som bidrager til både klinikernes og patienternes hverdag? Vi tilbyder et spændende og udviklende studiejob, hvor du får mulighed for at lære om hospitalsdrift og kvalitative processer samtidig med, at du udvikler dine egne faglige kompetencer.
Vi tilbyder
Herlev og Gentofte Hospital er et af landets største akuthospitaler med et væld af specialer fordelt på to matrikler. Som studentermedhjælper i vores kvalitetsafdeling får du en bred indsigt i arbejdet i en hospitalstab, hvor opgaverne spænder vidt. Du vil få mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige aspekter af hospitalsdrift og kvalitetsarbejde, og du vil være en vigtig del af vores daglige arbejde.
Du bliver en del af afdelingen Klinisk Kvalitet og Patientforløb, der fungerer som støttefunktion for de kliniske afdelinger og hospitalets ledelse. Her arbejder vi med at sikre kvalitet og effektivitet i patientforløbene på tværs af hele hospitalet. Afdelingen har to enheder, og du vil primært blive tilknyttet én enhed, men vil også skulle samarbejde med studenten i den anden enhed om opgaver, så I kan dække ind for hinanden ifm. ferier, eksamensperioder mv.
Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper vil du få mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver, der både er interessante og udviklende. Du vil være med til at støtte op om hospitalets daglige drift og kvalitetsarbejde. Der vil være mulighed for at arbejde med opgaver som fx:
- Kommunikative opgaver: Du vil være med til at udarbejde og udsende nyhedsmails, opdatere links og bidrage til revideringen af hospitalets instrukser og kliniske vejledninger (VIP), som er et centralt værktøj for vores klinikere. Dette betyder, at du får indblik i, hvordan vi sikrer høj kvalitet i arbejdet på hospitalet, og hvordan vi konstant stræber efter at optimere vores procedurer.
- Databearbejdning og analyse: Mulighed for at arbejde med databearbejdning, hvor du hjælper med at indsamle, strukturere og analysere data, som understøtter vores kvalitetsarbejde. Du vil få indsigt i, hvordan data bruges til at identificere forbedringsområder og optimere patientforløb.
- Web- og digital: Forskellige webopgaver relateret til hospitalets intranet, hvor du blandt andet vil hjælpe med at gøre information let tilgængelig for medarbejderne.
- Koordination og møder: Assistance ift. at koordinere møder, håndtere mailkorrespondancer og være referent.
- Lokale systemer: Vi har flere lokale systemer på hospitalet og understøtter afdelingerne i ønsker til- ændringer til- og forvaltning af området.
- Understøttelse af forskning: Du vil bistå med en række administrative opgaver, herunder at organisere dokumentation, hjælpe med at koordinere møder og arrangementer. Du vil få et indblik i, hvordan forskning og udvikling spiller en central rolle i hospitalets arbejde og hvordan du kan bidrage til at understøtte denne proces.
Dine kvalifikationer
Du er godt i gang med en relevant akademisk uddannelse. Det kunne fx være inden for folkesundhedsvidenskab, sundhed og digitalisering, kommunikation mv. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra tidligere studiejob, men det er ikke et krav. Vi ser gerne, at du har mindst 2 år tilbage af din studietid. Vi har følgende ønsker til dine kompetencer:
- Har et serviceorienteret mindset: Du trives med at hjælpe både store og små opgaver, og har en positiv tilgang til at assistere både dine kollegaer og andre afdelinger. Du ser muligheder frem for begrænsninger og du er en teamplayer.
- Har interesse i digitale værktøj: Du har en grundlæggende forståelse for at arbejde med digitale værktøjer og systemer, fx spørgeskemaundersøgelser i SurveyXact, Microsoft Forms eller andre lignende programmer. Kendskab til grundlæggende datahåndtering er en fordel, men ikke et krav.
- Er en stærk skriftlig kommunikator: Du er vant til at udtrykke dig klart og præcist skriftligt, både i e-mails og i form af rapporter, opdateringer og præsentationer. Din evne til at formidle information tydeligt og professionelt vil være central i arbejdet med at udarbejde og opdatere hospitalets vejledninger og instrukser.
- Er nysgerrig og fleksibel: Du trives med at få nye opgaver og arbejder gerne med opgaver, der spænder bredt over forskellige områder og involverer forskellige samarbejdspartnere.
- Er organiseret og har gode planlægningsevner: Du kan håndtere flere opgaver samtidigt og bevare overblikket. Du kan planlægge dine opgaver og sikre, at deadlines overholdes. Struktur og systematik er noget, du naturligt arbejder ud fra.
Hvem er vi?
Herlev og Gentofte Hospital er et af Danmarks største akuthospitaler og et af de nationale kræftcentre. Hospitalet har mange forskellige specialer, højtspecialiserede funktioner og et forskningsmiljø på internationalt niveau. Vi er ca. 6.800 medarbejdere med et årligt budget på 5,06 mia. kr.
Du vil blive tilknyttet Enhed for Kvalitet i afdelingen Klinisk Kvalitet og Patientforløb på Gentofte Hospital. Afdelingen består af to enheder med i alt 20 medarbejdere.
Vi tilbyder en spændende stilling på en arbejdsplads præget af faglig stolthed og mod på forbedring. Sammen med hospitalets øvrige stabe og kliniske afdelinger samt regionens andre hospitaler og centre, arbejder vi målrettet på, at vores patienter og medarbejdere føler sig godt behandlede.
Arbejdstid, vilkår og ansøgningsfrist
Stillingen er på 15 timer ugentligt med opstart hurtigst muligt. Vi har kontorer på Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest søndag den 27. april 2025. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 18. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte enhedschef Trine Riis på tlf. 25 31 82 00.
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital -
Kontaktperson
Trine Riis
trine.riis@regionh.dk - Adresse
Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup - Stillingstype
Serviceassistent - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid under 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
261933 - Quick-nr.
475375 - Indrykningsdato
08-04-2025 -
Ansøgningsfrist
27-04-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital - Adresse
Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup -
Kontaktperson
Trine Riis
trine.riis@regionh.dk - Stillingstype
Serviceassistent - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid under 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
261933 - Quick-nr.
475375 - Indrykningsdato
08-04-2025 -
Ansøgningsfrist
27-04-2025