Det Grønlandske Sundhedsvæsen

Sengeafdelingen på Qaqortoq Sygehus søger sundhedshjælpere til sengeafdelingen.

Er du sundhedshjælper og er glad for at arbejde med mennesker, er det dig vi søger.

Stillingen består af skiftende opgaver og er på 40 timer om ugen.
Du vil komme til at arbejde med patientpleje, hjælp med at observere patienter samt servering af mad.
Der er dagvagter, aftenvagter og nattevagter, som skiftevis skal dækkes.

Vi ønsker en kollega, som

  • Kan lide at arbejde med mennesker.
  • Kan lide at arbejde med skiftende opgaver.
  • Tager sine opgaver alvorligt.
  • Kommer til tiden.

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads.
  • Mulighed for udvikling og oplæring på forskellige områder.
  • Et lille sygehus med et godt arbejdsmiljø.

Om os:

Regionen består af Regionssygehuset i Qaqortoq, samt sundhedscentrene i Narsaq og Nanortalik med tilhørende bygder.

Qaqortoq har tilhørende 6 bygder. I Qaqortoq by er der lidt over 3.000 indbyggere og i hele regionen er der over 6.000 indbyggere. Du kan læse mere om byen på www.kujalleq.gl

Regionssygehuset i Qaqortoq er opdelt i to afdelinger; sengeafdeling og ambulatorium, som ledes af en afdelingssygeplejerske. På regionssygehuset er der ca. 65 ansatte

Ansøgning

Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via www.gjob.gl

Startdato: 12. maj 2025

Ansøgningsfrist: 6. maj 2025

Ansættelsessamtaler afholdes løbende

Kontakt

Information om stillingen kan indhentes ved afdelingssygeplejerske Theodora Paviasen, på tlf. (+299) 64 22 11 eller på e-mail: qaqshv@peqqik.gl

Bolig

Der anvises ikke bolig.

Løn og ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Statsborgerskab

Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.

Det Grønlandske Sundhedsvæsen – Bredde, udfordring og faglig stolthed

Det Grønlandske Sundhedsvæsen hører under Departementet for Sundhed, og er organiseret i 5 regioner, 8 kliniske områder, Landstandplejen, Det Grønlandske Patienthjem og sundhedsvæsenets Driftsområde.

Søger du faglige udfordringer, er du nysgerrig og kan du lide at arbejde bredt, så er et job i Det Grønlandske Sundhedsvæsen noget for dig.
Du kan læse mere om Det Grønlandske Sundhedsvæsen på www.gjob.gl

I Grønland er der rig mulighed for at leve et aktivt fritidsliv. Om sommeren er vandring, hvalsafari, jagt, fiskeri og sejlture oplagte aktiviteter. Vinteren byder på nordlys og masser af skiløb og hvis du bor nord for polarcirklen, kan du køre på hundeslæde. I de større byer findes der masser af kulturliv med sportsklubber, kunstudstillinger, koncerter, cafeer og restauranter. Du kan læse mere om den region jobbet er placeret i på www.peqqik.gl

Se Det Grønlandske Sundhedsvæsens organisationsdiagram

Organisationsdiagram Det Grønlandske Sundhedsvæsen

Det Grønlandske Sundhedsvæsen er en røgfri arbejdsplads.

Vi modtager udelukkende ansøgninger i PDF-format, elektronisk, via Gjob.dk.

Ansøgninger sendt pr. mail vil straks blive slettet for din sikkerhed.

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Kontaktperson
    Personale Afdelingen
    personale@peqqik.gl
  • Stillingstyper
    Social- og sundhedshjælper
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    15-04-2025
  • Quick-nr.
    475740
  • Indrykningsdato
    15-04-2025
  • Ansøgningsfrist
    06-05-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Kontaktperson
    Personale Afdelingen
    personale@peqqik.gl
  • Stillingstyper
    Social- og sundhedshjælper
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    15-04-2025
  • Quick-nr.
    475740
  • Indrykningsdato
    15-04-2025
  • Ansøgningsfrist
    06-05-2025
På baggrund af dette job