Sekretær søges til Tværfagligt Smertecenter
Sekretær søges til Tværfagligt Smertecenter på Rigshospitalet
Er du kontoruddannet, lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (SAK) med hjertet på rette sted så se her!
Drømmer du om et arbejde, hvor du er med til at sikre og udvikle det gode patientforløb indenfor et spændende speciale? Hvor der er blik for sekretærernes vigtige rolle og fokus på deres tværfaglige kompetencer? Så er det måske dig, der skal være vores nye sekretær-kollega?
Det er ikke afgørende, om du har 2 eller 25 års erfaring. Vigtigst er det, at du kommer med nysgerrighed og gå-på-mod.
Tværfagligt Smertecenter er et afsnit under Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte på Rigshospitalet. Vi modtager patienter med kroniske smertetilstande til ambulant behandling. Vi er et højt specialiseret afsnit, der varetager behandlingen af komplekse smertetilstande.
Personalet i Tværfagligt Smertecenter består ud over sekretærgruppen af læger, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter og socialrådgivere. Derudover har vi forskningsmedarbejdere tilknyttet afdelingen, ligesom vi har formaliseret samarbejde med både Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme og Afdeling for Hjerne- og Nervekirurgi vedrørende henholdsvis behandling af CRPS (refleksdystrofi) og neurostimulation.
Sekretærgruppen består af dig, en anden sekretær samt en receptionist.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:
- Opgaver i Sundhedsplatformen, - fx henvisninger, registreringer, lister og booking
- Telefonbetjening af afdelingens call-center
- Afløse i receptionen
- …. og så alt det andet, der skal til for at få hverdagen på afdelingen til at hænge sammen
Vi tilbyder
- en arbejdsplads med gode værdier, der har fokus på faglig og persoling udvikling, hvor samarbejde er et nøgleord og hvor dit arbejde gør en forskel og bliver værdsat
- en spændende og afvekslende arbejdsdag
- dygtige og søde kollegaer, der gerne lærer dig op i områdets funktioner, men som også er nysgerrige på dig, dine kompetencer og faglige tilgang til arbejdet
- sidemandsoplæring
- tæt samarbejde og networking med andre sekretariater i Neurocentret
- en hverdag med professionelle arbejdsgange med stort fokus på kvalitet
- et arbejdsfællesskab, hvor der også skal være plads til smil og latter
- tæt kontakt med ledelsen
- en afdeling med et hyggeligt og roligt arbejdsmiljø
- mulighed for hjemmearbejdsdage
Vi ønsker os en kollega, der
- har en professionel tilgang til sit fag med høje standarder for eget arbejde
- kan lide kontakten med patienter og pårørende og er bevidst om, at sekretærens indsats har stor betydning for patientens forløb
- er fleksibel, imødekommende og trives i et miljø med stort patient flow
- tager ansvar for at løse de daglige opgaver, som lander hos os – og som får energi af at hjælpe andre
- har et positivt mindset og naturligt bidrager til det gode arbejdsmiljø og den gode stemning
- er ansvarsbevidst samt mødestabil
- kan håndtere mange opgaver på samme tid og være indstillet på afbrydelser – uden at miste overblikket
- er udadvendt, fleksibel og omstillingsparat
- er en teamplayer, der har fokus på det tværfaglige samarbejde og har en anerkendende kommunikation
- kan lide kontakten med patienterne og besidder god situationsfornemmelse
- har kendskab til SP
- har erfaring med Office pakken
- har gode IT-kompetencer og ikke bange for at lære noget nyt
Nysgerrig?
Har du spørgsmål eller har lyst til at hilse på os, inden du sender en ansøgning, er du velkommen til at kontakte sekretær Lene Hansen på tlf. 2016 3665 eller oversygeplejerske Mette Baagø Hofman på tlf. 3545 7612.
Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 34-37 timer pr. uge mandag til fredag.
Mødetid ligger i tidsrummet 7.30/0800-15.00.
Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst med HK.
Tiltrædelse 1. december 2024 eller efter aftale.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV samt andet relevant materiale, hvilket skal være os i hænde senest onsdag d. 25. september 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag d. 9. oktober om eftermiddagen.
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Mette Baagø Hofman
mette.baagoe.hofman@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2024 - Regionens jobnr.
257796 - Quick-nr.
466353 - Indrykningsdato
21-08-2024 -
Ansøgningsfrist
25-09-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator med SP-erfaring søges til Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
13-09-2024Ansøgningsfrist
15-10-2024 -
Kunne du tænke dig en plads fyldt med muligheder i Fertilitetsklinikkens sekretariat?
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
05-09-2024Ansøgningsfrist
22-09-2024 -
Sekretær – Vil du være med til at gøre en forskel i Hjertecenter Hovedstaden – Enheden for Iskæmi på Rigshospitalet.
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
13-09-2024Ansøgningsfrist
23-09-2024 -
Vi søger to uddannede lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer til vores ambulatorier på Afdeling for Medicinske Sygdomme, Herlev Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
27-08-2024Ansøgningsfrist
19-09-2024 -
Er du uddannet lægesekretær/SAK og har du lyst til at gøre en forskel, så leder Ortopædkirurgisk afd. M - Idrætskirurgisk Enhed efter dig
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
06-09-2024Ansøgningsfrist
24-09-2024