Sekretær – Vil du være med til at gøre en forskel i Hjertecenter Hovedstaden – Enheden for Iskæmi på Rigshospitalet.
Afdeling for Hjertesygdomme, Enheden for iskæmi søger en motiveret, uddannet lægesekretær til fast fuldtidsstilling – deltid kan forhandles efter ønske.
Vores fantastiske sekretær er i lykkelige omstændigheder, og vi søger derfor en ny kollega. Er du god til at bevare overblikket, løse mange forskelligartede administrative opgaver og kan støtte op omkring dygtige kolleger, så hører vi meget gerne fra dig.
Dine opgaver / ansvarsområder:
- Medansvarlig for opdatering af alle patientforløb i forhold til patientprogrammer og patient overblikstavler.
- Vejledning og støtte ved direkte patienthenvendelser i afsnittet.
- Tæt samarbejde med Afdeling for Hjertesygdommes velkomstskranke, som dagligt betjenes af vores kollegiale frontfigur, som sikrer god modtagelse af patienter og pårørende til alle funktioner i afdeling for Hjertesygdomme.
- Behjælpelig med kørselsgodtgørelser og bestilling af transport.
- Daglig telefonbetjening og diverse ad hoc-opgaver.
- I Sundhedsplatformen er opgaverne forbundet med arbejdslister, epikrise-skrivning, bookning af undersøgelser, kodning af ydelser og færdigregistrering af patientrettigheder.
- Håndtering af efterspørgsler i forsikringssager og fra kommuner.
- Bestilling og koordinering af tolkebistand.
- Håndtering af fakturer og varebestilling.
- Medansvarlig for koordinering af opgaver ved ferie, fravær mm
- Forløbskoordinering af bestemte patientforløb
Vi kan tilbyde:
- Alsidigt arbejde – ikke to dage er ens.
- Mødetid mellem 07.00-08.00 efter aftale
- Et selvstændigt arbejde med egen indflydelse på opgaveløsning i tæt samarbejde med og reference til Oversygeplejersken i Enheden for Iskæmi
- Tæt samarbejde med sekretærkollega i samme område.
- Tæt samarbejde med relevante afdelingsafsnit og sekretærgrupper.
- Et entusiastisk kollega-team som dyrker faglighed, organisatorisk kvalitet og godt arbejdsmiljø.
- En arbejdsplads, hvor der er mulighed for at være aktiv medspiller i de udviklingsprojekter, der kontinuerligt initieres i hele afdeling for Hjertesygdomme og på Centerplan.
Du skal gerne:
- Være uddannet lægesekretær.
- Kunne arbejde professionelt – altid med udgangspunkt i det gode patientforløb.
- Have erfaring med SP og være i besiddelse af generelle IT-kompetencer.
- Kunne lide at have mange bolde i luften.
- Kunne trives med en blanding af vekslende og rutineprægede opgaver.
- Kunne trives med et tværfagligt samarbejde, hvor du i afsnittet er eneste lægesekretær, og har tæt samarbejde på afdelingsplan med øvrige lægesekretærer.
- Være empatisk, servicemindet og imødekommende.
- Kunne arbejde selvstændigt, og have en positiv tilgang med øje for muligheder i opgaveløsningen.
- Kunne udvise initiativ til løsninger og udviklingsmuligheder til gavn for patientforløbene og det samlede arbejdsmiljø.
Hvad karakteriserer Iskæmienheden:
Enheden har landsdelsfunktion for akutte STEMI-patienter fra hele Sjælland, Bornholm, Grønland og Færøerne, og Region H funktion for subakutte og elektive patienter med behov for invasiv kranspulsåre undersøgelse og behandling af åreforkalkning. Desuden modtager vi patienter med forskellige differential diagnoser.
Enheden har 13 akutte pladser, 14 sengepladser og 10 Hjertelounge pladser til subakutte og elektive patienter. Enheden varetager ligeledes to ambulante modtagerfunktioner, som sikrer at patienterne er velforberedte til forestående indlæggelse, herunder at særlige behov er afdækket og håndteret forud for indlæggelsen eller langt plan for håndteringen under indlæggelsen. Vi har således et stort patientflow. Alle patientforløbene i enheden er generelt korte med direkte udskrivelse til hjemmet eller overflytning til l lokalsygehus efter 12-24 timers observation. Patienter med længerevarende forløb ligger vanligt på 3-5 døgn, hvorefter de går til operation eller overflyttes til lokalsygehus.
Iskæmienheden ledes af en teamledelse bestående af oversygeplejerskesygeplejersker og overlæger. I Enheden for Iakæmi prioriteres faglighed, fællesskab, arbejdsmiljø og professionel kommunikation højt, og vi forventer, at du bidrager positivt og aktivt til dette.
Har du lyst til at være en del af vores personalegruppe og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så send din ansøgning til os.
Du er velkommen til at kontakte oversygeplejerske Kenn Wesselgreen på telefon 35458452, hvis du har spørgsmål eller ønsker at se arbejdspladsen.
Ansøgning og CV med referencer sendes online via linket her på siden.
Ansøgningsfrist mandag d. 23. september 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende ellers uge 39.
Løn og ansættelsesvilkår:
Forhandles efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles i henhold til lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til din hidtidige optjente kvalifikationer.
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Kenn Wesselgreen
Kenn.Wesselgreen@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
258267 - Quick-nr.
467285 - Indrykningsdato
13-09-2024 -
Ansøgningsfrist
23-09-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Er du uddannet lægesekretær/SAK og har du lyst til at gøre en forskel, så leder Ortopædkirurgisk afd. M - Idrætskirurgisk Enhed efter dig
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
06-09-2024Ansøgningsfrist
24-09-2024 -
Er du klar til at tage næste skridt i din karriere – og søge en sjældent udbudt stilling på Onkologisk og Palliativ Afdeling?
Nordsjællands Hospital | Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
LægesekretærOpslået
16-09-2024Ansøgningsfrist
30-09-2024 -
Vi søger to uddannede lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer til vores ambulatorier på Afdeling for Medicinske Sygdomme, Herlev Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
27-08-2024Ansøgningsfrist
19-09-2024 -
Kickstart din karriere - Vær med til at skabe fantastisk trivsel og sikre gode patientforløb i Afdelingen for Kræftbehandling
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-09-2024Ansøgningsfrist
20-09-2024 -
Afdelingsledelsessekretær med registrerings- og kommunikationsansvar
Rigshospitalet, Glostrup | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
19-08-2024Ansøgningsfrist
19-09-2024