Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev

Kickstart din karriere - Vær med til at skabe fantastisk trivsel og sikre gode patientforløb i Afdelingen for Kræftbehandling

Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og få en unik oplevelse i en afdeling, der gør en forskel? På Afdelingen for Kræftbehandling, Herlev og Gentofte Hospital – Herlev-matriklen, har vi en sjælden mulighed til dig! Vi leder efter en engageret person til vores team. Overvej at sende en ansøgning eller sving forbi til en uformel snak - vi vil elske at lære dig at kende!

Jobdetaljer:

  • Arbejdstid: Vi tilbyder en dagvagtstilling fra kl. 7.30 til 15.30. Efter en solid oplæring på 4-6 måneder får du mulighed for at arbejde hjemmefra én dag om ugen!
  • Timer: 32-37 timer om ugen – vi finder en løsning, der passer til dig.

Dit nye arbejdsfællesskab: Vi arbejder i lyse lokaler med en fed udsigt, og du bliver en del af et team af dedikerede kolleger, der brænder for deres arbejde og for at skabe et godt miljø. Hos os vægter vi trivsel højt, så vi sørger for, at det er fedt at gå på arbejde hver dag – og at vores patienter får en varm og positiv oplevelse, hver gang de er i kontakt med os.

Hvad laver vi? Hos os får du fingrene i alle aspekter af patienternes forløb! Vi styrer dagslisterne, ordner visitation og booking, tager os af kodning og registrering, og vi står klar til at byde patienterne velkommen i vores reception. Du bliver en del af en stor afdeling med over 30 sekretærer, fordelt på flere klinikker, hvor vi selv styrer vores arbejdsdag. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper for at give patienterne den bedst mulige oplevelse.

Hvem er du? Vi leder efter en uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, som er ansvarlig, struktureret og kan arbejde selvstændigt. Til gengæld lover vi et fedt arbejdsmiljø med erfarne og imødekommende kolleger, og masser af muligheder for både personlig og faglig udvikling. Vi sørger for, at du får en god start med et introduktionsprogram, mentorordning og en klinikledelse, der altid er klar til at lytte.

Ansættelsesvilkår:

  • Startdato: 1. oktober 2024 eller så hurtigt som muligt derefter.
  • Løn og vilkår: Efter gældende overenskomst.

Klar til at blive en del af teamet? Send din ansøgning senest fredag den 20 september 2024 kl. 12.00. Vi holder samtaler løbende, så tøv ikke med at søge! Har du spørgsmål? Så tag fat i ledende lægesekretær Barbara Bøttern på telefon 38 68 92 66.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om os: Afdelingen for Kræftbehandling består af 1 sengeafsnit, 6 ambulatorier samt stråleterapien og behandler en bred vifte af kræftsygdomme med fokus på ambulant medicinsk kræftbehandling

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev og Gentofte hospital
  • Kontaktperson
    Barbara Bøttern
    barbara.boettern@regionh.dk
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2024
  • Regionens jobnr.
    258054
  • Quick-nr.
    466788
  • Indrykningsdato
    03-09-2024
  • Ansøgningsfrist
    20-09-2024


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev og Gentofte hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Barbara Bøttern
    barbara.boettern@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2024
  • Regionens jobnr.
    258054
  • Quick-nr.
    466788
  • Indrykningsdato
    03-09-2024
  • Ansøgningsfrist
    20-09-2024

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "Kickstart din karriere - Vær med til at skabe fantastisk trivsel og sikre gode patientforløb i Afdelingen for Kræftbehandling"

×

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.