Region Syddanmark

Region Syddanmark

Beriderbakken 4, 7100 Vejle

Sundhedsadministrativ leder til Urinvejskirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus - en del af Sygehus Lillebælt

Vi er vigtige, sætter patienten først og har det sjovt - vil du være vores nye leder?

Vi søger en sundhedsadministrativ leder til vores fagligt dygtige og meget engagerede sekretærgruppe i Urinvejskirurgisk Afdeling.

Vi søger en sundhedsadministrativ leder, som både har fokus på synlig ledelse, faglig udvikling samt ser vigtigheden i at være en del af den kliniske praksis, da det er til gavn for vores patienter og ledelsesopgaven.

Stillingen er med start den 1. januar 2025 eller efter aftale. Ugentligt timetal er 37 timer.

Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse, drift og udvikling af sekretærgruppen, ligesom at du skal indgå i de daglige sekretæropgaver. Din primære arbejdsplads vil være sekretariatet i Vejle.

Der er ansat en ledelsessupporter i afdelingen.

Om Urinvejskirurgisk Afdeling

Vi varetager akut og elektiv urologi på hovedfunktionsniveau for den nordlige del af Region Syddanmark. Den årlige aktivitet inkluderer ca. 2300 indlæggelser, 2400 operationer og 16000 ambulante besøg.

Vi er 120 dygtige og dedikerede kollegaer i afdelingen, der alle brænder for at gøre vores bedste på netop det område, som vi er ansvarlige for og for at være gode kollegaer og samarbejdspartnere. Vi er et komplekst speciale, som er i konstant udvikling.

Vi er per 1. november 2021 fusioneret med urinvejskirurgisk afdeling i Sygehus Sønderjylland og er ved at være godt på plads med arbejdsgange og samarbejde på tværs af de 2 matrikler.

Den ledelsesmæssige opgave

Sekretærgruppen består af 11 dygtige sekretærer fordelt i sekretariatet, sengeafdelingen, ambulatoriet og kræftpakkesekretariatet. Arbejdsopgaverne løses med en stor grad af selvstændighed og alle sekretærer har en eller flere specialistfunktioner.

Der leveres hver dag en høj faglig kvalitet, og vi har brug for, at du tager ansvar for vores registreringer og fejllister og komme godt i mål med vores årsafslutninger, i tæt samarbejde med vores registreringsansvarlige sekretær.

Vi arbejder ud fra Sygehus Lillebælts vision ”Patienten Først”. Det er vigtigt for os, at patienterne oplever et godt og trygt sammenhængende behandlingsforløb, hvor der er styr på tingene.

Det er vigtigt for os, at arbejdsopgaverne tilrettelægges med bedst mulig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og det kan fremhæves, at der i dag planlægges med hjemmearbejdsdage og der er indført flexordning.

Vi prioriterer en flad struktur i afdelingen, hvilket betyder, at der ikke er langt fra sekretær til nærmeste leder og afdelingsledelsen.

Sekretærgruppens arbejde vægtes højt i afdelingen, og der er tæt samarbejde med lægerne og plejepersonale i hverdagen om arbejdsopgaverne.

Din fornemmeste ledelsesopgave vil være at fastholde høj faglighed i opgaveløsningen og fortsætte udvikling af og styrkelse af vores sekretariat – særligt med fokus på opgaveløsningen og medarbejdernes trivsel og faglige udvikling, så vi fortsat er en attraktiv arbejdsplads.

Vi kan tilbyde

En spændende lederstilling med gode udviklingsmuligheder

En sekretærgruppe med stor erfaring og engagement

Spændende ledelsesopgaver i en kombination med driftsopgaver såsom skrivning

De daglige arbejdsopgaver – organiseres og struktureres via Hosinfo

Veltilrettelagt onboarding

Gode samarbejdspartnere på tværs i hele i afdelingen

5 minutters daglig briefing om dagens opgaver

Tavlemøde hver 2. uge

Faglige planlagte frokostmøder

Temadag for hele afdelingen en gang om året

Sociale arrangementer for sekretærgruppen samt sammen med de andre faggrupper

 

Du kan tilbyde

Er uddannet lægesekretær eller SAK (et krav)

Gerne erfaring med EPJ Syd og generelt gode IT-kompetencer

Er engageret, har overblik og gennemslagskraft

Gerne ledelseserfaring, men vigtigst lyst til at arbejde med ledelse. Hvis ingen lederuddannelse er der en forventning om at tage dette, i samråd med chefsygeplejersken

Har en positiv og nutidig ledelsesstil

Har interesse for at udvikle faget og den enkelte sekretær

Godt humør og positiv tilgang til arbejdet

Med andre ord – så kan du få mulighed for at udleve en drøm om at blive leder på en dejlig arbejdsplads og vi vil gerne støtte dig i din ledelsesmæssige udvikling. Du vil indgå i ledelsesgruppen sammen med oversygeplejerskerne, organisatoriske ledere og lægefaglige teamledere. Du vil helt naturligt have sparring med oversygeplejerskerne og afdelingsledelsen, vores kvalitetskoordinator og lægegruppen.

Se en video om afdelingen her:

 

 

Du er velkommen til at ringe til os eller komme på besøg. Du er også velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Lotte Duve på telefon 79 40 94 94. Funktionsbeskrivelse for stillingen ser du her

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest onsdag den 6. november 2024. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 11. november 2024.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Kontaktperson
    Lotte Duve
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2025
  • Regionens jobnr.
    230383
  • Quick-nr.
    468409
  • Indrykningsdato
    14-10-2024
  • Ansøgningsfrist
    06-11-2024 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Kontaktperson
    Lotte Duve
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2025
  • Regionens jobnr.
    230383
  • Quick-nr.
    468409
  • Indrykningsdato
    14-10-2024
  • Ansøgningsfrist
    06-11-2024 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Udviklingsorienteret, faglig stærk sundhedsadministrativ leder søges til Øjenafdelingen, Vejle Sygehus

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus  |  Beriderbakken 4, 7100 Vejle
Ledende lægesekretær

Opslået
03-12-2024

Ansøgningsfrist
06-01-2025