Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød

Administrativ medarbejder til Enhed for Praksisadministration i Center for Sundhed

Har du lyst til at arbejde med afregning, der bidrager til korrekt anvendelse af offentlige midler i praksissektoren? Og kan du se dig selv være med til at gøre det danske sundhedsvæsen endnu bedre? Synes du det kunne være spændende at være en del af en af Danmarks største offentlige arbejdspladser? – og kunne du tænke dig en hverdag med spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så kan du være den rigtige kandidat til en stilling i afregningsteamet i Enhed for Praksisadministrationen i Center for Sundhed i Region Hovedstaden.

Hos os vil du få et job i et spændende og fagligt miljø med engagerede kolleger, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i forhold til drift og udvikling af praksissektoren i Region Hovedstaden. 

Stillingen er forankret i enhedens afregningsteam. I afregningsteamet er vores opgave, at alment praktiserende læger, speciallæger, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter mv. i Region Hovedstaden får udbetalt, hvad de er berettiget til, når vi som borgere benytter regionens sundhedstilbud. 

Hver måned indsender de alment praktiserende læger, speciallæger, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter, mv. deres regninger til afregningsteamet. Vi benytter et IT-system, der hedder LUNA. LUNA hjælper os med at validere regningerne og din opgave bliver, at gennemgå den afregning de indsender med hjælp fra LUNA. Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger til du føler dig tryg med opgaverne.

I afregningsteamet varetager vi desuden sagsbehandling ifm. udbetaling af offentligt tilskud til høreapparatsbehandling, sagsbehandling ift. udbetaling af sygesikringstilskud til tandlægebehandling i andet EU/EØS-land samt sagsbehandling ift. tilskud ved brug af tolk.
 
Vigtigst er det, at du har en systematisk tilgang til opgaveløsningen, og at du har lyst til at arbejde med yderne og overenskomsterne i praksissektoren. Du vil få grundig oplæring og indføring i området. Vi vægter sparring og samarbejde højt, så der vil være rig mulighed for input og hjælp fra erfarne kollegaer.

 Vi lægger vægt på at du

  • har relevant administrativ uddannelse, evt. professionsbachelor 
  • har flair for at lære nye IT-systemer
  • har forståelse for at arbejde indenfor et lovområde der kan være kompleks
  • er serviceminded og nysgerrig
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt
  • kan varetage telefonopkald fra både borger og ydere
  • ønsker at bidrage til det kollegiale fællesskab i en enhed, hvor der er et stort fokus på trivsel og socialt samvær.

 
Hvad kan vi tilbyde? 
Du bliver en del af en ny sammenlagt enhed med 42 medarbejdere. Enheden varetager et bredt opgavefelt, herunder sekretariatsbetjening af overenskomstnedsatte samarbejdsudvalg på praksisområdet, afregning til yderne, som arbejder under overenskomst med regionen (praktiserende læger, psykologer, speciallæger, fodterapeuter, kiropraktorer, fysioterapeuter og tandlæger), implementering og drift af overenskomstaftaler på praksisområdet samt mange andre spændende opgaver på praksisområdet.
 
En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger. Vi vægter det sociale aspekt højt, og der er i afdelingen en bred alderssammensætning og forskellige faglige profiler. Dette er medvirkende til, at der er en høj trivsel.
 
Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling.
 
Der er et stort fokus på at skabe en god balance mellem arbejdsliv og privatliv og mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af hjemmearbejde.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Kim Allan Jensen på telefon 2183 9001.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsesstedet er Regionsgården, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Stillingen ønskes besat 1. juni 2025 eller efter aftale. Stillingen er på fuld tid 37 t. ugentligt. Ansættelsen vil ske i henhold til gældende overenskomst. 
 
Ansøgningsprocedure
Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem senest den 21. april 2025. Vi forventer at afholde samtaler fredag den 25. april 2025.

Det handler om liv
Om at redde liv og forbedre liv. I Region Hovedstadens koncerncentre træder du ind i en verden af muligheder, indflydelse og mangfoldighed med plads til dine ambitioner. I den samlede administration bliver du en del af noget større et stærkt fagligt miljø, hvor vi har fingeren på pulsen og gør hinanden bedre. 
 
Vi udvikler livet i regionen. Vores arbejde med rammer og fokus møder patienterne, når de er på regionens hospitaler. Vi understøtter medarbejderne i deres arbejde med patienter og forskning. Og vi arbejder sammen for at skabe grønne løsninger, flere arbejdspladser og en bedre region at arbejde og bo i.
 
Du får et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv.
 
Vil du være med til at gøre en forskel?

 
Fakta

  • Koncerncentrene består af syv centre
  • Vi arbejder med sundhed, it, HR, økonomi, kommunikation, ejendomme og regional udvikling
  • Vi servicerer det politiske niveau og hjælper med at omdanne beslutninger til handlinger
  • Vi er ca. 3.100 medarbejdere
  • Vi arbejder ud fra værdierne tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme
     
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Region Hovedstadens Koncerncentre
  • Kontaktperson
    Kim Allan Jensen
    kim.allan.jensen@regionh.dk
    21839001
  • Adresse
    Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-06-2025
  • Regionens jobnr.
    261900
  • Quick-nr.
    475261
  • Indrykningsdato
    04-04-2025
  • Ansøgningsfrist
    21-04-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Region Hovedstadens Koncerncentre
  • Adresse
    Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød
  • Kontaktperson
    Kim Allan Jensen
    kim.allan.jensen@regionh.dk
    21839001
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-06-2025
  • Regionens jobnr.
    261900
  • Quick-nr.
    475261
  • Indrykningsdato
    04-04-2025
  • Ansøgningsfrist
    21-04-2025
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Drømmer du om at have en nøglerolle i børne- og ungdomspsykiatrien som lægesekretær? Så se her!

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden  |  Sydvestvej 102, 2600 Glostrup
Lægesekretær

Opslået
02-04-2025

Ansøgningsfrist
16-04-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sundhedsadministrativ koordinator/lægesekretær søges til Afdeling for Børn og Unge, Hvidovre Hospital

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
01-04-2025

Ansøgningsfrist
21-04-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til Rigshospitalets TraumeCenter

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
25-03-2025

Ansøgningsfrist
18-04-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Brænder du for at skabe struktur i sundhedssektoren? Vi søger en kollega til vagtplanlægning for læger på Psykiatrisk Center Ballerup

Psykiatrisk Center Ballerup  |  Maglevænget 2, 2750 Balleurp
Lægesekretær

Opslået
02-04-2025

Ansøgningsfrist
22-04-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Ortopædkirur-gisk Ambulatorium per d. 01.06.25 (mulighed for at starte d. 01.05.26, hvis det ønskes)

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
01-04-2025

Ansøgningsfrist
22-04-2025