Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev

Nysgerrig og energirig sundhedsadministrativ sekretær til Gravid- og Fødemodtagelsen på Herlev Hospital

Brænder du for administrative opgaver i et dynamisk miljø, og har du interesse i det obstetriske speciale? Så er du måske vores nye kollega i rollen som sundhedsadministrativ sekretær hos Gravid- og Fødemodtagelsen i Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler på Herlev Hospital!

Om stillingen

Som sundhedsadministrativ sekretær i Gravid- og Fødemodtagelsen er det dig, vores patienter møder som den første, når de ankommer til afsnittet. Du er ansigtet udadtil, og du trives med patientkontakt både personlig og telefonisk.

Du får en bred kontaktflade med mange faggrupper og afdelinger, hvor du har flere kasketter på i rollen som sundhedsadministrativ sekretær hos os. Dit falkeblik holder styr på opgaverne, og du har en skarp snude for, hvilken opgave du skal snuppe først.

I vores reception har vi daglig modtagelse af patienter og pårørende under hospitalets ambition: Godt behandlet. Her vil du bidrage med at skabe en tryg og effektiv oplevelse for de kommende forældre. Du vil i det daglige have et tæt samarbejde med den koordinerende jordemoder, så I sammen har overblik over, hvilke patienter der er på vej til afsnittet.

Dine opgaver

I rollen som sundhedsadministrativ sekretær bliver din hverdag spækket med en lang række spændende, patientrelaterede opgaver såsom:

  • indlæggelse og udskrivelse af patienter
  • bestilling af blodprøver
  • at sende epikriser
  • håndtering af fødselsanmeldelser
  • at kontakte kordegn og sundhedsplejerske
  • at arbejde med arbejdslister og registreringsopgaver
  • oprettelse af nyfødte i CPR-registreret
  • bestilling af tolk
  • bestilling af varer og håndværkere
  • at sørge for patientfoldere
  • varetagelse af forfaldende ad hoc-opgaver

Stillingen er gentænkt, hvorfor du kan være med til at præge og udvikle den. Derfor er det vigtigt, at du har mod på at gribe nye opgaver ved behov.

Om dig

Du er den rette kandidat til stillingen, hvis du:

  • … er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har anden sundhedsadministrativ erfaring
  • … er fortrolig med Sundhedsplatformen og har godt kendskab til registrering
  • … er positiv og imødekommende
  • … er fleksibel og mødestabil
  • … er ansvarsfuld og initiativrig
  • … kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • … som person har evnen til at samarbejde og skabe relationer på tværs af faggrupper
  • … har flair for patientkontakt samt er hjælpsom og serviceminded overfor både patienter, pårørende og kollegaer

Om os

Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler varetager graviditet, fødsel og barsel for ca. 5.000 patienter årligt.

I efteråret 2022 flyttede Gravid- og Fødemodtagelsen ind i helt nye og flotte omgivelser i det nyopførte Akuthus, som gav os mulighed for endnu større tværfaglighed mellem faggrupper.  

Når du starter hos os, vil du hurtigt opdage, at alle er på fornavn med alle, og at alle såvel som læger, jordemødre og social- og sundhedsassistenter sparrer med hinanden og sætter stor pris på hinandens faglighed og kompetencer.

Vi er 22 sekretærer i afdelingen, og vi glæder os til at få dig med ombord. Du får søde og hjælpsomme kollegaer, som vil høre, hvad du har lavet i weekenden, og som er kendetegnet ved godt humør og en god omgangstone.

Sekretærerne sidder spredt i små teams, men er gode til at hjælpe på tværs. Vi arbejder også på kompetenceudvikling, så man på sigt kan varetage flere funktioner, og dermed skabe variation i arbejdsopgaver og -funktioner. Ydermere er vi i gang med at introducere Min karrierevej til understøttelse af faglig vækst og personlig udvikling. Herunder kan vi også tilbyde dig formel efteruddannelse.

Du vil selvfølgelig også få grundig oplæring i arbejdsopgaverne ud fra kompetenceniveau og vil blive tilknyttet en mentor, som vil hjælpe dig godt ind i afdelingen.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer i dagtiden og er til besættelse pr. 1. oktober eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende HK-overenskomst.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ledende lægesekretær Anastasija Bagge på tlf. 23 80 99 54 eller mail: anastasija.izabella.cenobia.bagge@regionh.dk       

Ansøgningsfristen er den 12. august 2024, kl. 12.00.

Vi afholder samtaler mandag i uge 34.

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og vi glæder os til at møde dig.
 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev og Gentofte hospital
  • Kontaktperson
    Anastasija Izabella Cenobia Bagge
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2024
  • Regionens jobnr.
    257443
  • Quick-nr.
    465599
  • Indrykningsdato
    22-07-2024
  • Ansøgningsfrist
    12-08-2024 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev og Gentofte hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Anastasija Izabella Cenobia Bagge
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2024
  • Regionens jobnr.
    257443
  • Quick-nr.
    465599
  • Indrykningsdato
    22-07-2024
  • Ansøgningsfrist
    12-08-2024 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.