Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls Vej 83, 2730 Herlev

Patientkoordinatorer til Steno Diabetes Center Copenhagen

Vil du være med til at udvikle et diabetescenter i verdensklasse? Har du øje for det gode patientforløb, er du engageret, servicemindet, ansvarsfuld og positiv og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer, så er du måske vores nye kollega i Afdeling for Diabetesbehandling - Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC).

SDCC er et af de få centre globalt, der kun fokuserer på diabetes og som har forskning, uddannelse og sundhedsfremme tæt forbundet med patientbehandlingen. Afdeling for Diabetesbehandling har behandlingsansvaret for ca. 11.000 børn og voksne med diabetes og er organiseret i teams - Type 1 diabetesteam, Type 2 diabetesteam, Børn- og ungeteam samt kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik og ernæring og træning. Vi har derudover eget laboratorium og klinisk fysiologi. Patientbehandlingen foregår på det nybyggede diabeteshospital ved Herlev Hospital.

Det tværfaglige samarbejde mellem læger, sygeplejersker, kliniske diætister, patientkoordinatorer, bioanalytikere, fodterapeuter med flere prioriteres og værdsættes højt.

Om jobbet

Vi har en fast stilling og et vikariat ledigt, da to af vores dygtige kollegaer skal på eventyr. Den ene skal rejse verden rundt i et år, og den anden skal udforske forskningens verden.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af 20 engagerede patientkoordinatorer, der vægter godt samarbejde, høj faglighed, åbenhed, godt humør og kollegaskab samt et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle med høj grad af indflydelse i hverdagen. Du er både kernen i planlægningen og samtidig vores ansigt udadtil og lægger vægt på et højt serviceniveau for vores patienter.

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver, udvikling af disse samt nye opgaver.

Der er mulighed for hjemmearbejde, når opgaver kan løses selvstændigt.

Vi søger en kollega med god energi, de rette kompetencer, indsigt i booking og kendskab til registrering.

Det er af afgørende forudsætning, at du er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator og har nogen års erfaring med Sundhedsplatformen (SP), der er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter
  • Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb
  • Håndtering af fejl- og arbejdslister i SP
  • Håndtering af opkald fra patienter og pårørende
  • Administrativ support i afdelingen
  • Der er mulighed for selvstændige arbejdsopgaver/ansvarsområder i tværfaglige teams

Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden.

Kvalifikationer, faglige og personlige

  • Du har erfaring med SP – gerne som SP-nøgleperson
  • Du har erfaring med håndtering af arbejdslister og har kendskab til korrekt registreringspraksis i SP
  • Du har erfaring med anvendelse af rapporter og dashboards i SP
  • Du er servicemindet og trives godt med patientkontakt
  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Du er fleksibel og omstillingsparat
  • Du er nysgerrig af natur og finder energi i at udforske komplekse problemstillinger og finde nye løsninger
  • Du har en positiv tilgang til forandringer
  • Du er mødestabil og ansvarsfuld

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst.

Ansættelse pr. 1. december 2024 eller efter aftale.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, der kan tilpasses dine ønsker.

Kontakt

Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen på tlf. 30913321.

Ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser.

Ansøgningsfrist er den 21. oktober 2024.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 43 og 44.

 

Om Steno Diabetes Center Copenhagen  

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital og er behandlingssted for ca. 11.000 børn og voksne med diabetes. SDCC flyttede ultimo 2021 ind i en nyopført bygning ved siden af Herlev Hospital. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

 

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Steno Diabetes Center
  • Kontaktperson
    Maria Bøgelund Lauritzen
    maria.boegelund.lauritzen@regionh.dk
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 83, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-12-2024
  • Regionens jobnr.
    258676
  • Quick-nr.
    468071
  • Indrykningsdato
    04-10-2024
  • Ansøgningsfrist
    21-10-2024


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Steno Diabetes Center
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 83, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Maria Bøgelund Lauritzen
    maria.boegelund.lauritzen@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-12-2024
  • Regionens jobnr.
    258676
  • Quick-nr.
    468071
  • Indrykningsdato
    04-10-2024
  • Ansøgningsfrist
    21-10-2024

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "Patientkoordinatorer til Steno Diabetes Center Copenhagen"

×

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.